Kreativna i digitalna agencija Zagrebačke banke Real grupa producirala je kampanju za koju je Zagrebačka banka osvojila srebro u kategoriji digitalnog marketinga. Još jednom nagradom, Zaba je tako potvrdila svoju izvrsnost u inovativnim načinima tržišnog komuniciranja i na međunarodnoj razini.
EFMA je udruženja više od 3.300 tvrtki s maloprodajnim financijskim uslugama u 130 zemalja. Program okuplja projekte, inovatore i institucije širom svijeta kako bi odabrali najinovativnije distribucijske i marketinške inicijative. Ukupno 183 financijske institucije iz 59 zemalja podnijelo je za natječaj 467 prijava za inovacije u 10 kategorija nagrađivanja, a jedna od kategorija je i digitalni marketing za koji je Zaba dobila srebro.
Zagrebačka banka već je niz godina vodeća banka u Hrvatskoj i kao članica UniCredit Grupe jedna od istaknutijih banaka na području Srednje i Istočne Europe. Inovativnim rješenjima u oglašavanju, praćenjem najnovijih tehnologija i potreba korisnika ističe se u tržišnom komuniciranju i odnosu s korisnicima.
Kreativna i digitalna agencija Zagrebačke banke Real grupa na projektu cjelovite kampanje okupila je tim koji čine redatelj i kreativni direktor, Maro Pitarević, account direktor Tino Pattiera, art direktor Matko Jovičin te Realovi stručnjaci za digitalni marketing – Maja Šplajt, Ivan Dominik, Ana Šeler i Ema Tikulin koji su zajedno s timom Zagrebačke banke radili na kampanji.
„Osmišljavanjem platforme, velike ploče želja koja je bila poveznica offline i online dijela komunikacije na kojoj se skupljaju želje korisnika aktivirali smo korisnike da podijele svoje misli na temu: Žao mi je što nikad nisam... Korisnici su svoje želje u obliku memea mogli dijeliti na društvenim mrežama. Ono što je drugačije bilo u ovoj kampanji je činjenica da smo napravili zaokret u oglašavanju kredita Zabe jer u prvom planu nije bio proizvod već sami korisnici i njihove želje. Osmišljavanje čiste native platforme bio je dio cijele kampanje čime smo diferencirali Zabu kroz novu formu oglašavanja koja je izazvala odlične reakcije.“ – izjavila je Maja Šplajt, Digital Media Director Real grupe.
Inovativan community management, strateški zakup digitalnih medija, inteligentan user experience, originalan content, vrhunski dizajn i development ključni su faktori uspješnog digitalnog poslovanja Real grupe uz partnerski odnos s klijentima. „Uz brojeve 1 i 0 najvažniji broj digitalnog odjela je 365 jer smo toliko dana u godini tu za naše partnere u kreiranju najboljih digitalnih medijskih rješenja.“ – dodala je Maja. Agencija Real grupa pruža integriranu uslugu tržišnog komuniciranja na sedam različitih tržišta. Jedna od najvećih hrvatskih agencija s više od 70 zaposlenih profesionalaca zadužena je za bogat portfolio od preko 20 klijenata iz raznih industrija kojima osigurava usluge medijskog planiranja i zakupa, izrade kreativnih komunikacijskih strategija, digital signage-a te PR i event management. Real grupa ima otvorene urede i u Portugalu, Litvi, Mađarskoj i Srbiji s tendencijom daljnjeg rasta i širenja.
Pročitajte i ovo
Dokaz poslovne izvrsnosti
Real grupa na putu poslovne izvrsnosti uz certifikate za upravljanje kvalitetom i informacijsku sigurnost
Ne nasjedajte!
Prevaranti opet haraju: Iz poznate banke poslali važno upozorenje svojim korisnicima