"Nitko tu dozvolu (za gradnju autoceste) nije zatražio od BiH a još manje ju je netko uskratio", izjavio je Ljubić kako ga u utorak citira "Dnevni avaz".
Pročitajte i ovo
Prometna nesreća
Otkriveni detalji tragedije na autocesti: Vozač kamiona zabio se u automobil, ženi nije bilo spasa
led na sve strane
VELIKA GALERIJA Pogledajte nestvarne prizore iz Dubrovnika
Ljubić nadalje ističe kako drži da je u interesu njegove zemlje da buduća autocesta prema Dubrovniku što većim dijelom prolazi preko teritorija BiH jer su time ujedno razvija i gospodarstvo i infrastruktura.
Ljubić je pojasnio kako je o nastavku gradnje autoceste ka Dubrovniku s hrvatskim ministrom Božidarom Kalmetom do sada razgovarao tek neslužbeno .
"Formalne razgovore o Jadransko-jonskoj cesti imao sam jedino s crnogorskim ministrom prometa i komunikacija Andrijom Lomparom prije nekoliko mjeseci", kazao je Ljubić dodajući kako je tada dogovorena uspostava neke vrste regionalnog tajništva koji bi se bavio tim projektom i u koje bi bili uključeni i Hrvatska te Albanija.
U okviru tog tijela, kako navodi Ljubić, trebalo se razgovarati i o trasi buduće autoceste uz obalu Jadrana.
Komentirajući tijek gradnje autoceste na dijelu koridora V c koji prolazi kroz BiH, Ljubić je kazao kako pripreme za nove dionice idu dobro te da se uporedo s izradom projekata za sve dionice koji trebaju biti gotovi do sredine 2009. godine pregovara i o kreditnim linijama.
Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) i Europska investicijska banka (EIB) iskazale su spremnost izdvojiti 480 milijuna eura za ovaj projekt, vlada Kuvajta osigurat će dodatnih 40 do 50 milijuna eura a ostalo je namaknuti još oko 100 milijuna eura za planirane prioritetne dionice, prije svega onu od Sarajeva do Zenice.
Prema studiji izvodljivosti, druge dvije prioritetne dionice su ona od Svilaja na sjevernom spoju s Hrvatskom pa do Odžaka te od Mostara do južne granice s Hrvatskom.