Obavijesti Video Pretražite Navigacija
"Subjektivna anketa"

Ravnatelji nezadovoljni objavljenom rang-listom bolnica: "Osnovna funkcija zdravstvene ustanove pružanje je usluga građanima, a ne zadovoljstvo zaposlenika"

Ilustracija
Ilustracija Foto: Getty Images
Udruga poslodavaca u zdravstvu (UPUZ) u srijedu je nevjerodostojnom i populističkom ocijenila rang-listu bolnica Hrvatske liječničke komore (HLK) na temelju ankete u kojoj su liječnici upravljanje bolnicama prosječno ocijenili ocjenom "dovoljan".

Velik dio bolničkih ravnatelja negativno je reagirao na pretenciozno javno prezentiranje rang-liste bolnica temeljene isključivo na subjektivnoj anketi liječnika, ističe UPUZ u reakciji na rang-listu bolnica po kvaliteti upravljanja koju je nedavno predstavio HLK.

Bolnički liječnici u anketi su najbolje ocijenili upravljanje manjim i specijalnim bolnicama. Na prvih deset mjesta rang-liste nije se uspio plasirati niti jedan KB ili KBC.

Anketa je bila fokusirana na zadovoljstvo liječnika upravljanjem ustanovom u kojoj rade, a najvišu ocjenu dobila je Specijalna bolnica za plućne bolesti u Rockefellerovoj ulici u Zagrebu.

Pročitajte i ovo Maja Vugrinec Mamić gripa, streptokokne infekcije... Maleni pacijenti proveli su Božić u Klaićevoj: "Bilježimo veliki porast oboljelih za razliku od prethodne dvije godine"

UPUZ tvrdi da je HLK predstavio rang-listu bolnica iz koje građani mogu donositi pogrešne zaključke o kvaliteti zdravstvene zaštite na svom području, što može zbuniti javnost i nanijeti štetu pojedinim zdravstvenim ustanovama, kao i čitavom zdravstvenom sustavu.

Smatra da jedna ozbiljna liječnička udruga ne bi trebali izlaziti s tako neprofesionalnim i populistički orijentiranim materijalom.

UPUZ ističe da u istoj anketi ne mogu biti kliničke, opće i specijalne bolnice jer su njihovi uvjeti poslovanja i organizacija rada potpuno različiti.

Upozorava da su zanemareni najvažniji indikatori - kvaliteta i ishodi zdravstvenih usluga, zadovoljstvo građana pruženom uslugom, financijsko poslovanje, liste čekanja i druga mjerila koja su od ključne važnosti za ocjenu kvalitete upravljanja zdravstvenom ustanovom.

Pročitajte i ovo Gripa - 4 EPIDEMIOLOZI UPOZORAVAJU Vratio se pomalo zaboravljeni virus, i to na velika vrata: Najveći broj oboljelih je među djecom

"Osnovna funkcija zdravstvene ustanove, zbog koje ona postoji, pružanje je usluga građanima, a ne zadovoljstvo dijela zaposlenika", poručuje UPUZ.

Zadovoljstvo dijela djelatnika može biti samo jedan od parametara kvalitete upravljanja, ali nikako ključan i presudan indikator na temelju kojega bi se radila i predstavila rang-lista kvalitete upravljanja i uvjeta rada zdravstvenih ustanova, poručuje udruga poslodavaca.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene