Obavijesti Foto Video Pretražite Navigacija
Što očekuju od brendova?

Globalno istraživanje pokazalo da samo osam posto ljudi misli da brendovi trebaju prestati s oglašavanjem

Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik reklamne agencije Bruketa&Žinić OM (DNEVNIK.hr)
Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik reklamne agencije Bruketa&Žinić OM (DNEVNIK.hr) Dnevnik.hr
Aktualno Galerija +0 Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik reklamne agencije Bruketa&Žinić OM (DNEVNIK.hr) Galerija 1/1 >>
Jedna od najvećih istraživačkih kuća na svijetu Kantar Media provela je istraživanje na uzorku od 35 tisuća globalnih potrošača i pokazala da samo njih osam posto misli da bi brendovi trebali prestati s oglašavanjem zbog pandemije uzrokovane koronavirusom.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene