Lamborghini je proslavu svog 50. rođendana priveo kraju prilično teatralno predstavljanjem novog Egoista koncepta.
Podijelite
Prije par dana Sant'Agata Bolognese bila je nabijena emocijama povodom privođenja kraju višemjesečne proslave 50. godišnjice postojanja Lamborghinija koju su čelnici odlučili završiti gala proslavom i predstavljanjem nevjerojatnog novog konceptnog vozila koje je izašlo iz uma Waltera De Silve. U odnosu na novi nabrijani Lamborghini Egoista Concept prijašnji Veneno izgleda totalno obično.
De Silvino vozilo dovezeno je pred tisuću uzvanika gala događaja a šef dizajna Volkswagen grupe to je vozilo izradio u čast jubilarne 50. godišnjice Razjarenog bika. ''Vrlo sam emotivno vezan za ovaj talijanski brend, obzirom da sam i sam Talijan. Želio sam odati počast Lamborghiniju na svoj svojstven način i osmisliti vozilo koje će ilustrirati da su Lamborghini vozila oduvijek bila izrađivana sa strašću, i uvijek više sa srcem nego glavom,'' rekao je vidno emotivan De Silva.
I doista, Egoista koncept je automobil iskovan strašću za inovacijama i alternativnim rješenjima, istom onom strašću koja je oduvijek izdvajala Lamborghini od ostatka svijeta. ''Ovo je automobil izrađen samo za jednu osobu kako bi im se omogućilo da se zabave i izraze svoju osobnost do maksimuma. Dizajniran je isključivo za izuzetno sofisticirane ljude koji žele samo najekstremnije i najposebnije stvari na svijetu. To je hedonizam do krajnjih granica. To je automobil bez kompromisa, jednom rječju: egoista (sebičnjak),'' objašnjava De Silva.
Uz svoj 5.2-litreni V10 motor koji mu omogućava 600 KS, Lamborghini Egoista je doista (namjerno) ekstremno i neuobičajeno vozilo s nadasve jedinstvenim karakteristikama za koje je zaslužan dizajnerski tim Volkswagen grupe. Za vanjski izgled vozila zaslužan je Alessandro Dambrosio dok je čovjek po imenu Stefan Sielaff zaslužan za interijer.
Da Silvin tim odlučio se na stvaranje jednosjeda tako omogućavajući jednoj osobi ultimativno zadovoljstvo u performansama i stilu koje su izvan svih granica. Kokpit je dizajniran poput odijela sašivenog po mjeri vozača koji se može i izvaditi a jednom kad se spoji s ostatkom vozila stvara se savršena tehnička, mehanička i aerodinamička jedinica.
Lamborghini je inspiraciju već tradicionalno pronašao u svijetu avijacije, točnije u Apache helikopterima kod kojih se kokpit u slučaju nužde odvaja od helikoptera.
Interijer kokpita ekstremno je racionalan a njegova funkcionalnost dovedena je do krajnjih granica. U unutrašnjosti se tako nalazi trkaće sjedalo sa sigurnosnim pojasom u četiri točke pri čemu je svaka traka drugačije boje. Tu su i zračni jastuci te najosnovniji instrumenti. Najupečatljiviji element u kokpitu je zasigurno head-up display tipičan za borbene avione.
Da bi pak izašao iz vozila, vozač mora ukloniti upravljač i odložiti ga na komandnu ploču poput bolida Formule 1 te zatim otvoriti otvoriti kupolu što se radi elektronički, ustati iz sjedala te se spustiti na točnu točku na lijevoj strani karoserije i prebaciti noge za 180 stupnjeva da bi konačno izašao iz vozila. Čini se da za upravljanje Lamborghini Egoista koncepta prije treba pilot nego vozač.
Ako Lamborghinijevi automobili doista nisu za svakoga, ovaj to tek nije. To je automobil za sebe, dar Lamborghinija samom sebi, impresivan i samotan. Egoista predstavlja čiste emocije, svojevrsnu zemlju Nedođiju koju nitko ne posjeduje i koja će za veliku većinu ljudi zauvijek biti samo san.
A što jest, jest, Egoista izgleda doista ludo, opasno i agresivno, možda je to čak najopakiji automobil koji smo ikada vidjeli.