Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Trend korištenja navigacijskih uređaja u prometu mogao bi se uskoro proširiti i na ponudu orijentacije pješacima u gradovima ili velikim zgradama, smatraju znanstvenici s njemačkog Instituta Fraunhofer.


Sustavi za navigaciju i neki od novijih mobitela već su opremljeni GPS-om, ali bez mogućnosti orijentacije u uskim ulicama ili primjerice u podzemnoj željeznici. Međutim, uskoro bi komercijalni operateri mogli ponuditi usluge koje bi zamijenile tradicionalni plan grada.

Vezani članci Romobil izbjegava pješake (Foto: Dnevnik.hr) Policija je nemoćna: Vozači ovih malih jurilica ugrožavaju pješake, a zakon im čak i ide na ruku Slika nije dostupna 'Vidjet ćete kad budete imali 91 godinu kako će vam biti'

'Raširenost mobilnih signala u međuvremenu je tolika da je moguća točna orijentacija u krugu od nekoliko metara', izjavio je Rene Duenkler s Instituta Fraunhofer na računalnom sajmu CeBIT u Hannoveru.

U gradskom središtu Nuernberga, gdje je pokrenuta pokusna navigacija, u prosjeku na četvorni kilometar postoje 2.000 WLAN uređaja koji emitiraju signal.