Ožujsko Božićno pivo i njegova etiketa s vremenom su postali posebno, prepoznatljivo mjesto hrvatske vizualne kulture, pa je jedinstvena izložba koja slavi 30 godina prigodnog blagdanskog piva postavljena ovog prosinca u atriju Galerije Klovićevi dvori.

Galerija


 Zagrebačka pivovara pobrinula se da svim Zagrepčanima i njihovim gostima osigura najbolji adventski izlazak s dozom kulture i umjetnosti.

Vezani članci Slika nije dostupna Croatia Effie 2014: Zajedničke radove prijavilo 40 marketinških agencija i 28 oglašivača

Naime, u atriju zagrebačke galerije na Gornjem gradu do kraja godine su izložene etikete Božićnog piva koje su od samih početaka ove posebne tradicije dizajnirali brojni istaknuti domaći umjetnici. Među njima su: Antun Mateš, Ivan Lovrenčić, Vasilije Jordan, Ivan Lacković Croata, Miroslav Šutej, Rudolf Labaš, Zlatan Vrkljan, Zlatko Kauzlarić Atač, Đuro Pulitika, Vasko Lipovac, Rudolf Pater, Željko Kipke, Vjekoslav Vojo Radoičić, Matko Trebotić, Mladen Veža, Bruketa&Žinić, Ivica Propadalo, Livijo Rajh, Marko Tadić, Zlatan Vehabović, Mladen Donadini, Miron Milić, Manuel Šumberac, Saša Šekoranja, Rene Bachrach Krištofić, Ivona Jurić, Nikolina Zanetti, Stipan Tadić i Monika Meglić. Posljednju, ovogodišnju etiketu potpisuje jedan od najpoznatijih hrvatskih uličnih umjetnika Tomislav Lončarić Lonac.

„Kad sam razmišljao o svojoj etiketi zamišljao sam pogled kroz prozor u topao dom ukrašen lampicama u kojem se na terasi hladi Božićno pivo. Htio sam prenijeti osjećaj zajedništva i atmosferu Božića na svoj crtež i dobiti efekt omota za strip“, otkriva Lonac pozadinu svoje inspiracije koja se sjajno uklopila u poruku Zagrebačke pivovare te ističe kako je ovaj crtež za njega poseban i jer je prvi put nešto stvarao koristeći digitalnu tehniku. Osim toga, posebno je ponosan, kaže, na to što se našao u društvu najvećih imena domaće umjetnosti. Na tu listu umjetnika ponosni su i u Zagrebačkoj pivovari.

„Željeli smo prigodno obilježiti jubilarni rođendan našeg Božićnog piva i pritom odati počast i iskazati zahvalnost svim umjetnicima koji su bili naši partneri u ova tri desetljeća, pa se izložba koja bi na jednom mjestu okupila sve te sjajne etikete, mala umjetnička djela, nametnula kao sjajno rješenje. Iznimno nam je drago da su svi ovi umjetnici dali svoj potpis etiketi i na najbolji mogući način povezali kulturu, tradiciju i blagdane. Svaka od ovih 30 priča je drugačija i jedinstvena, ali im je poruka ista: širimo dobre emocije i ovih blagdanskih dana uživajmo u druženju i posebnim trenucima koji su još ljepši uz poseban okus Božićnog piva”, zaključila je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare.