Ministarstvo obrazovanja uskoro će uputiti novu Preporuku za organizaciju nastavnog dana u školama, a već početkom travnja i upute za ocjenjivanje učenika tijekom izvođenja nastave na daljinu. Imaju plan i za državnu maturu.

Galerija


Ministarstvo obrazovanja navodi u priopćenju kako epidemiološka situacija novog koronavirusa još uvijek nije projicirana od stručnjaka te da Ministarstvo znanosti i obrazovanja ne može prejudicirati kakvo će biti njezino kretanje u narednom razdoblju.

Vezani članci Stipe Pavičić, otac učenice OŠ Bukovac Roditelji u Zagrebu u strahu zbog povratka djece u školu: "Jučer je tu bio potres. Zidovi škole doslovce su škripali..." Blaženka Divjak Divjak i Plenković složni: "Bez straha i bojazni pošaljite djecu u školu", "Ne vidim što bi trebalo priječiti roditelje i đake"

Upravo o tome, napominju, ovisi većina daljnjih koraka koje bi Ministarstvo trebalo poduzeti u vezi s procesima koji se odvijaju u sustavu znanosti i obrazovanja.

"Cilj nastave na daljinu, osim pružanja kontinuiteta obrazovnog procesa, jest i da bude sigurna luka za nastavnike, učenike i njihove roditelje i skrbnike u kriznim vremenima.

Na sredini smo drugog tjedna izvođenja nastave na daljinu i unatoč tome što smo uspjeli uspostaviti stabilan sustav učenja i poučavanja na daljinu te smo osigurali i rezervne opcije izvođenja nastave putem televizijskih emitiranja, online sustava, YouTube kanala i mrežnih stranica Škole za život, učenici i nastavnici još uvijek se privikavaju na ovakav način rada – što je i razumljivo", navode u priopćenju. 

Ovaj tjedan Ministarstvo će svim osnovnim i srednjim školama, ali i učenicima i njihovim roditeljima i skrbnicima, u Republici Hrvatskoj uputiti novu Preporuku za organizaciju nastavnog dana, a već početkom travnja prema školama će ići i upute o vrednovanju i ocjenjivanju učenika tijekom izvođenja nastave na daljinu.

"Što se tiče održavanja ispita državne mature, očito je da postoje neki logistički izazovi povezani s kreiranjem ispita, njihove distribucije te same provedbe, na čemu Ministarstvo znanosti i obrazovanja intenzivno radi kako bi se iznašla najbolja rješenja.

Trenutačno su u razradi tri do četiri moguća scenarija, a u kontaktu smo i s Nacionalnim centrom za vanjsko vrednovanje obrazovanja koje će nam dati podatke o vremenskim okvirima koji su im potrebni za sve prethodno navede logističke izazove kako bismo ustanovili koji su scenariji najbolji.

Naglašavamo još jednom, sve informacije bit će komunicirane pravovremeno, a sada je najvažnije da se sustav uhodava korak po korak", navedeno je u priopćenju Ministarstva obrazovanja.