Hrvatska je ušla u drugu fazu popuštanja epidemioloških mjera, kojom je, između ostalog, predviđen početak rada djelatnosti u kojima se ostvaruje bliski kontakt, poput frizera, brijača i pedikera. Navala na frizerske salone je velika.

Galerija


Omogućen je rad djelatnostima u kojima se ostvaruje bliski kontakt s klijentima, poput frizera, kozmetičara, brijača i pedikera.

Vezani članci Njemačka kancelarka Angela Merkel Emotivna Merkel: "Srce mi se slama kada vidim koliko je ljudi umrlo u samoći" Granični prijelaz, ilustracija Iz MUP-a dodatno objasnili tko se i kada bez testa i izolacije može vratiti u Hrvatsku iz Srbije, BiH i Crne Gore

Navala klijenata počela je od jutra, veliki broj salona primao je narudžbe još od prošlog tjedna, čim se doznalo pod kojim će uvjetima moći otvoriti svoja vrata.

"Telefon nam stalno zvoni, naručujemo klijente. Popunili smo ovaj tjedan, sad već punimo sljedeći. Interes je jako velik", kazali su nam u jednom frizerskom salonu na zagrebačkoj Trešnjevci.

Brojni frizerski saloni otvorili su svoja vrata već u 7 sati ujutro i radit će do 21 sat. Broj osoba koje smiju boraviti u frizerskom salonu je ograničen, ovisno o kvadraturi prostora. Frizeri poručuju svima da se obavezno naruče na telefon i dođu u točno dogovoreno vrijeme. Zaštitne maske na licu su obvezne za frizerke i frizere, ali i za njihove klijente.

Objavljene preporuke kojima je uređen rad

Podsjetimo, Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) donio je preporuke kojima se detaljno uređuje rad frizerskih i kozmetičkih salona, brijačnica, kao i salona koji se bave tetoviranjem, manikurom i pedikurom.

U preporukama za organizaciju rada frizerskih salona i brijačnica navodi se isticanje vidljivih obavijesti za sve djelatnike i klijente, postavljanje dozatora s dezinficijensima i raspoređivanje sjedećih mjesta u čekaonicama tako da zadovoljavaju mjere fizičke udaljenosti za klijente koji ne mogu čekati izvan prostora salona, dok ostali svoj red čekaju vani.

Preporučuje se postavljanje zaštitne pregrade u dijelovima salona gdje se plaćaju usluge te je potrebno osigurati minimalni međusobni razmak od metar i pol između svih osoba koje se nalaze uz prostoru, izuzev klijenta i djelatnika za vrijeme pružanja usluge. (Hina, M.V.)