Za glasove se bore i na društvenim mrežama: U kampanji pjevaju, kuhaju, padaju...
Piše DNEVNIK.hr,
01. svibnja 2025. @ 07:15
Virtualna kampanjaFoto: DNEVNIK.hr
Kampanju političari vode i na društvenim mrežama. Pjeva se, kuha, pada – sve da bi se pridobilo lajkove, ali i simpatije birača. Kako im ide, prosudite sami.
"Kroz društvene mreže imamo mogućnost da neposredno komuniciramo s građanima, zato smo se htjeli približiti, posebno mlađoj publici", rekao je Šime Erlić, HDZ-ov kandidat za gradonačelnika Zadra.
Političari na društvenim mrežama pjevaju, kuhaju pa i padaju, a sve da bi dobili simpatije birača.
"Zadobijete pažnju kratkim i šaljivim skečom i u par sekundi možete objasniti što je važno za boljitak grada. Osjećam se autentično", napomenuo je Zoran Paunović (SDP), kandidat za gradonačelnika Makarske.
Više o ovoj temi možete pogledati u videoprilogu reporterke Dnevnika Nove TV Ivane Pezo Moskaljov.