Užitak druženja s limenim ljubimcem Europska komisija uskoro bi mogla ozbiljno ugroziti. Vlasnici starih automobila više ne bi imali pravo sami odlučiti kada je njihov automobil spreman za otpad.
"Pročitao sam danas tekst gdje bi oni išli gledati da je autu istekao rok trajanja, gdje bi oni potencijalno došli kući, to mi se čini suludo, to neće proći samo tako", rekao je kolekcionar automobila Dorijan Kljun.
Postavlja se pitanje tko može oduzeti privatnu imovinu.
"To je smiješno i suludo. Nema apsolutno nikakvog načina za provedbu ovoga kao prvo, a drugo, ako pojedinac svojom imovinom ne ugrožava nikoga ili ekologiju, nema apsolutno nikakvog razloga da mu itko zapravo propisuje što će napraviti sa svojom imovinom, jer upravo je riječ o privatnoj imovini", objasnio je Branimir Tomirad, automobilistički novinar.
Pročitajte i ovo
Dizel skuplji od benzina
Ovo je najsnažniji rast cijena goriva u posljednja dva mjeseca: Stručnjaci strahuju da je to tek početak
Prijedlog Europske komisije kaže i da, ako vam je primjerice djed ostavio automobil koji čeka bolje dane, a vi trenutno nemate novca i skupljate ga za restauraciju, mogli biste ovim prijedlogom ostati i bez njega.
Pojedini modeli automobila tek nakon punoljetnosti postaju vrjedniji.
"Kada autima istekne rok valjanja od 20 godina vožnje, na jedan način cijena im raste, ako se recimo koriste za utrke, onda neka vrsta tih auta, neki do njih budu bolji nego prije", objasnio je Kljun novinaru Dnevnika Nove TV Vanji Margetiću.
Da red treba uvesti, ali ne u garažama, već na javnim površinama, slažu se i građani.
Pročitajte i ovo
uvjeravanja na sudu
Supruga "hrvatskog Escobara" na sudu negirala da mu je pomagala u pranju novca
Pročitajte i ovo
ivica mandić za dnevnik nove tv
Vojni analitičar o mogućnosti trećeg svjetskog rata: "Niti jedan američki predsjednik nije takvo što oprostio. Iran će dobiti po glavi"
"Nije u redu da se žute naljepnice izdaju zbog određenog razloga. Nama je tu problem, ovaj dio parkinga se plaća, a iza zgrade ne. Ovdje ih ostave, dobiju kaznu pa se tamo presele, pa tamo zauzimaju mjesto mjesecima", objašnjava Marina iz Zagreba.
"U svakom slučaju treba kazniti, a možda bi bila dovoljna kazna da se uzme auto i naplati kazna, pa makar bili auti i skupi, neki jeftini auti bi i željeli da ih maknete", smatra Dragan.
Prema nekim procjenama u Europi je oko 6 milijuna vozila koja bi odmah mogla na reciklažu.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.