Porsche je predstavio novi 911 Turbo koji postavlja nove standarde u pogledu dinamike i potrošnje goriva uz više snage i aktivni aerodinamički sustav.


Porscheova modelska ofenziva povodom godišnjice 911 modela doseže sasvim nove razine. Prije 50 godina, 911 model bio je predstavljen svijetu na Frankfurt International Auto Showu. A deset godina kasnije predstavljen je prvi 911 Turbo prototip. Danas, na 40. godišnjicu Porsche predstavlja novu generaciju 911 Turbo i Turbo S modela – vrhunac tehnologije i dinamičkih performansi modelske linije 911.

Vezani članci Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom Slika nije dostupna VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju

Performansni paket u području pogona dolazi u obliku još naprednijih motora i novog PTM pogona na sva četiri kotača. 3.8-litreni 6-cilindrični motor s turbo punjenjem i izravnim ubrizgavanjem dostavlja 520 KS u 911 Turbo verziji te 560 KS u S modelu.

Snaga se prenosi na pogonske kotače putem 7-stupanjskog mjenjača s dvije spojke, Porscheovog poznatog PDK mjenjača koji od sada nudi i automatsku Start/Stop funkciju s gašenjem motora.

Za još bržu i precizniju raspodjelu snage na dvije pogonske osovine, Porsche je razvio novi sustav pogona na sva četiri kotača (PTM) s elektroničkom kontrolom i aktivacijom višelamelne spojke. Sustav je opremljen s novom funkcijom vodenog hlađenja tako da može slati još više okretnog momenta na prednje kotače ako za isto postoji potreba.

Istovremeno, optimizirana međuigra motora, mjenjača i sustava pogona na sva četiri kotača novom 911 omogućava još bolje ubrzanje. 911 Turbo s opcionalnim Sport Chrono paketom ubrzava od 0-100 km/h za 3.2 a 911 Turbo S standardno ubrzanje od 0-100 km/h postiže za tek 3.1 sekundu dok je maksimalna brzina automobila 318 km/h.

Dva nova top modela svoj performansni potencijal pokazuju i svojim vanjskim izgledom i to više nego ikada. Karakteristični široki paneli stražnjeg kraja na novoj generaciji 911 Turbo modela su 28mm širi nego na 911 Carrera 4 modelima. Druge specifične karakteristike nove generacije uključuju dvobojne kovane 20-inčne naplatke. Turbo S model također će biti prepoznatljiv po novim svjetlosnim sklopovima u potpunosti izvedenim u LED tehnologiji s dnevnim svjetlima te dinamičnom kontrolom snopa svjetla čiji se rad temelji na radu kamere a može se naručiti kao opcija.

Porsche je po prvi put razvio i aktivni aerodinamički sustav za nove 911 Turbo modele nazvan PAA ili Porsche Active Aerodynamics. Isti se sastoji od čvrstog prednjeg spojlera koji se izvlači u tri faze a dijelovi spomenutog spojlera mogu se pneumatski produžiti, te i izvlačivim stražnjim krilom s tri podesiva položaja. Time je moguće podesiti aerodinamička svojstva 911 Turbo modela tako da ispunjava svaku želju vozača, da li su to optimalna učinkovitost ili vrhunske dinamične performanse. Dinamične performanse su unaprijeđene do takve mjere da je 911 Turbo na Nurburgringu popravio vrijeme za dvije sekunde samo zahvaljujući prilagodbama ovog sustava.

Interijer je prošao potpuni redizajn kod oba 911 Turbo modela a nastavlja se na izgled 911 Carrera obitelji. Model S je posebno dobro opremljen i nudi stvari poput ekskluzivnog interijera u kombinaciji crne i Carrera crvene kože s podesivim sportskim sjedalima i memorijom s 18 načina podešavanja. Osim prednje strane i poleđina školjkastih sjedala je presvučena u kožu dok su uključeni i razni ukrasni elementi od karbona.

Kao i na prijašnjim modelima, Bose audio sustav dolazi kao dio standardne opreme a po prvi put dostupan je i Burmester sustav kao opcija. Tempomat koji radi pomoću radara, sustav prepoznavanja prometnih znakova koji radi pomoću kamere te sustav prepoznavanja ograničenja brzine još su neke od novih opcija u ponudi s novom generacijom 911 Turbo modela.

►►►   Legendarni Porsche 911 slavi 50. rođendan

►►►   Službeno pušten s lanca novi Porsche 911 GT3

Jednako važnu ulogu ima i kompletno nova šasija ultralakog dizajna sa 100mm dužim međuosovinskim razmakom i većim 20-inčnim naplatcima. PDCC aktivni anti-roll sustav koji se po prvi put nudi s 911 Turbo modelima još više povećava dinamične performanse. Ovaj je sustav dio standardne opreme s 911 Turbo S modelom kao što je i Sport Chrono paket i PCCB keramičke kočnice. Sve to dostupno je i sa 911 Turbo modelom ali kao opcionalna oprema.

Novi top modeli 911 serije na tržište stižu krajem rujna 2013. godine. U Njemačkoj će novi 911 Turbo koštati 162.055 eura dok će 911 Turbo S model koštati 195.256 eura uključujući davanja.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju