Audi je predstavio dugo iščekivani Sport Quattro Concept netom pred javni debi automobila na Frankfurt Motor Showu koji vrata otvara već sljedeći tjedan.


Došao je i taj dan. Predstavljen je Audi Sport Quattro, iako u konceptom izdanju, a uživo će se moći vidjeti kroz par dana na Frankfurt Motor Showu. Audi Sport Quattro prvi je put predstavljen davne 1981. godine a ponovno je oživljen krajem 2010. konceptnim automobilom koji je trebao krenuti u serijsku proizvodnju ali se to nažalost nije dogodilo. Sada nam Audi donosi novu verziju koja samo što nije krenula u serijsku proizvodnju.

Vezani članci Slika nije dostupna Ovo su zvijezde Frankfurt Motor Showa, ali 1983. godine! Slika nije dostupna Ovaj tjedan počinje Frankfurt Motor Show!

Novi Sport Quattro Concept obojan je u žarko žutu boju a u srcu automobila leži 4.0-litreni twin-turbo V8 TFSI motor koji dostavlja 560 KS i 700 Nm okretnog momenta. Konvencionalna pogonska jedinica radi u suradnji s jednim elektromotorom koji je ugrađen između V8 jedinice i unaprijeđenog 8-stupanjskog Tiptronic mjenjača. Elektromotor omogućava dodatnih 150 KS i 400 Nm okretnog momenta a energiju crpi iz litij-ionskih baterija s tekućim hlađenjem ugrađenih na stražnjem kraju čiji je ukupni kapacitet 14.1 kWh.

Zahvaljujući ovakvom hardveru, poboljšani Audi Sport Quattro Concept ima kombiniranu izlaznu snagu od čak 700 KS i ukupno 800 Nm okretnog momenta što je dovoljno za ubrzanje od 0-100km/h za 3.7 sekundi i maksimalnu brzinu od 305 km/h.

Sport Quattro može koristiti i samo elektromotor koji omogućava autonomiju od 50 km a u kombiniranom radu potrošnja goriva iznosi nevjerojatno niskih 2.5 l/100km uz emisije CO2 od tek 59 g/km (što je značajan podatak obzirom na nove porezne osnovice za kupnju automobila, pogotovo performansnih modela). Ove impresivne brojke bile su moguće dijelom i zahvaljujući COD (cylinder on demand) sustavu isključivanja određenog broja cilindara u laganijoj vožnji te naravno Stop/Start sustava.

Branici i vrata izrađeni su od aluminija dok je krovište izrađeno od karbonom ojačane plastike (CFRP) a od istog materijala izrađeni su i poklopac motora i poklopac prtljažnika. Koncept tako na vazi pokazuje 1.850 kg a mjeri 4.602mm u dužinu, 1.964mm u širinu i 1.386mm u visinu dok je međuosovinski razmak 2.784mm. Obujam prtljažnog prostora iznosi 300 litara.

►►►   Kako izgleda izrada Audi Quattro S1 monstruma!

Novi Quattro nosi masivnu heksagonalnu prednju rešetku i redizajnirane stražnje svjetlosne sklopove ujedinjene tankom crvenom linijom. Električki upravljane ručice vrata od sada će biti u istoj boji kao i ostatak karoserije dok se prednji branik okoristio značajno većim otvorima za zrak.

Audi je odlučio zadržati otvor za zrak na desnoj strani poklopca motora ali i promijeniti tj. redizajnirati alu naplatke iza kojih se kriju karbon-keramički kočioni diskovi. Valja primijetiti i nove agresivne LED svjetlosne sklopove, stražnji spojler te povećane dimenzije dviju ispušnih cijevi.

U unutrašnjosti nalazimo vizualno čist putnički prostor orijentiran ka vozaču s tek nekoliko gumbiju. Tu je naravno područje mjernih instrumenata gdje se u sredini nalazi mjerač broja okretaja okružen sa kartom Le Mansa s lijeve strane i prolaznim vremenima po krugu s desne strane.

Dok čekamo sve ostale podatke uživajte u foto galeriji nove beštije sa potpisom AUDI Quattro!

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju