OMD Worldwide, Omnicomova agencija, ostvarila je najbolje rezultate u osvajanju natječaja za nove klijente od svih globalnih medijskih agencija u 2019., objavila je neovisna međunarodna istraživačka tvrtka COMvergence.
U COMvergence Media Agency New Business Barometer izvještaju objavljenom jučer, OMD je na vrhu liste s 2,02 milijarde američkih dolara realiziranog poslovanja ostvarenog kroz nove klijente.
OMD je također na vrhu ljestvice gledajući vrijednost poslovanja zadržanog kroz natječaje, uspješno zadržavši više od 1,2 milijarde USD prihoda, što je otprilike pola milijarde više od prvog sljedećeg konkurenta.
Spomenuti izvještaj treći je takav neovisni izvještaj koji pozicionira OMD na prvo mjesto po uspjehu u osvajanju novih klijenata u 2019. dok su globalni konzultanti R3 te istraživačka tvrtka RECMA isto objavili ranije ove godine. Jučerašnja objava također potvrđuje OMD na vrhu 2019 Global Media Agency Rankings and Billings izvještaja koji je tvrtka COMvergence objavila u prosincu 2019. Ovime je OMD globalni lider s prihodima od 19,6 milijardi USD (1,7 milijardi više od drugoplasirane agencije). Sa stopom rasta od 6,1%, OMD je dramatično premašio prosječnu stopu rasta industrije procijenjene na 0,6%.
“New Business Barometer” izvještaj dolazi u trenutku kad je OMD proglašen i globalnom medijskom agencijom godine već drugu godinu za redom i to od strane magazina Adweek, vodećeg magazina industrije oglašavanja. Ovo je šesti put od 2010. godine da je OMD osvojio ovo vrijedno priznanje.
Komentirajući uspjehe koji OMD pozicioniraju kao vodeću globalnu medijsku agenciju, izvršni direktor OMD Worldwidea, Florian Adamski, rekao je: “OMD u novu dekadu ulazi snažniji no ikad, posvećen tome da za svoje klijente širom svijeta osigura bolje odluke, bolje ideje i bolje rezultate – brže.”
OMD Hrvatska svojim poslovanjem u potpunosti djeluje prema globalno postavljenim standardima, primjenjujući pritom sve lokalne specifičnosti na razvoj strategija za svoje klijente. Izvršni direktor Omnicom Media Grupe Hrvatska, u čijem je OMD Hrvatska vlasništvu, Božidar Abramović, rekao je: „Pratimo potrebe naših klijenata i pomažemo im uskladiti nastup na tržištu sa zahtjevnošću digitalnog vremena u kojem živimo. 2019. godina bila je velika za nas jer smo napravili veliki korak u razvoju agencije, šireći naše usluge primarno u smjeru digitalnih komunikacija – od produkcije sadržaja i njegovog plasiranja kroz sve raspoložive kanale, preko influencer marketinga do upravljanja društvenim mrežama. Upravo u ovom dijelu poslovanja agencija je ostvarila najveći rast. Osobito sam ponosan i na naš tim koji je danas po znanju i vještinama vjerojatno najraznovrsniji ikad.“
O agenciji
OMD Worldwide najveća je globalna medijska agencija s više od 13000 zaposlenih u preko 100 zemalja. Kako svijet pruža sve više prilika, ključno je na njih reagirati, donoseći bolje odluke, brže – kombinirajući inovaciju, kreativnost, empatiju i dokaze s ciljem ostvarenja boljih poslovnih rezultata. Imenovana Adweekovom globalnom agencijom godine za 2019. i 2020., OMD, u vlasništvu Omnicom Media Grupe, trenutno je i najučinkovitija medijska agencija prema Effie Effectiveness indeksu.
U Hrvatskoj, OMD posluje od 2006., a danas je jedna od vodećih medijskih agencija na tržištu.
Omnicom Media Group je divizija medijskih usluga Omnicom Grupe, Inc. (NYSE: OMC), vodeće globalne tvrtke za oglašavanje, marketing i korporativne komunikacije, koja pruža usluge za preko 5 000 klijenata i djeluje u preko 100 zemalja svijeta.