Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Ono što jedete tijekom dana na poslu ne utječe samo na vaše kilograme već i na vašu produktivnost. Evo 5 odličnih zamjena za nezdrave grickalice...


Grickalice prepune masnoća ili šećera poput čipsa ili različitih slatkiša mogu vam se za vrijeme adnog vremena činiti primamljivima. I to pogotovo kada ih grickaju neki od kolega.

Vezani članci Ilustracija - 1 Kraj školske godine opet kuca na vrata: ''Koja je cijena petice?'' Ilustracija Kotač promjena: ''Ako želimo zaista biti spremni i otporni na sve događaje u budućnosti, bicikl nema alternative''

VIDEO Što se dogodi s vašim tijelom ako samo dva tjedna jedete organsku hranu?

No, ako želite pripaziti na svoje zdravlje a usto i povećati svoju produktivnost i općenito cjelokupnu energiju - takvu hranu izbjegavajte. Naime, kada pojedemo nešto masno ili prepuno šećera zapravo postanemo pospani, tromi i gubimo energiju.

Evo prijedloga zdrave hrane koju biste mogli jesti na poslu umjesto nezdravih grickalica:

Jogurt - sadrži proteine, kalcij i vitamin B, a odličan je za probavu.

Banana - zasitna je i sadrži optimalnu količinu glukoze, vitamina C, vlakana...

Bademi - šaku badema uvijek ponesite sa sobom jer su iznimo zdravi. Sadrže kalcij, vitamin E, magnezij i značajne količine vlakana i proteina. Odlično su 'gorivo za mozak'.

Voćna salata - svježe voće nasjeckajte u zdjeli i mate ukusan i osvježavajuć međuobrok.

Humus s povrćem - humus kombinirajte s mrkvama i krastavcima i dobit ćete osvježavajuć i zdrav obrok prepun proteina, kalcija i željeza.

Cherimoya – južnoamerička bomba: Vjerojatno najbolje voće na svijetu!

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju