Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Čovjek s neurednom kosom i velikom bradom koji nosi Pirate Bay majice uspješno je vodio Obamin tehnološki tim tijekom prošlogodišnje izborne kampanje.


Nakon što je Barack Obama prvi put izabran za predsjednika SAD-a 2008. godine, mnogi su analitičari zaključili da je jedan od razloga njegove pobjede bila uspješna izborna kampanja koja se velikim dijelom oslanjala na internet, društvene mreže i direktnu komunikaciju s biračima.

Vezani članci Michelle Obama, Barack Obama Doznalo se zašto je Michelle Obama bila ljuta na Baracka na Bidenovoj inauguraciji, razlog je pomalo i očekivan Kolinda Grabar-Kitarović Bivša hrvatska predsjednica u glumačkim vodama po uzoru na neke svoje domaće prethodnike, ali i svjetske kolege

Četiri godine poslije, Obama se kandidirao za još jedan mandat te mu je bilo jasno da će njegova pobjeda ponovno ovisiti i o aktivnostima njegovog izbornog tima na internetu.

'Još četiri godine': Obama pokorio Facebook i Twitter!

Iako bi pomislili da će za izvršnog tehnološkog direktora koji će mu voditi kampanju na mreži odabrati ozbiljnog informatičara koji će kampanju voditi u odjelu (poput Michaela Slabya koji je bio zadužen za tehnološki dio kampanje u 2008.), Obama se odlučio za – Harpera Reeda za kojeg na Yahoou kažu da baš i 'ne izgleda onako kako bi ljudi očekivali'.

Naime, čovjek s neurednom kosom i velikom bradom te zanimljivim stilom odijevanja (majice s logotipom The Pirate Bay, kosturske glave i slično) ne čini se idealnim kandidatom za vođenje tehnološke izborne kampanje 'najmoćnijeg čovjeka u SAD-u', no Obamu su zanimali samo sposobnost i znanje, a ne izgled te je u svom odabiru pogodio. 

Harper Reed je tijekom prošlogodišnje izborne kampanje vodio veliki tim inženjera koji su bili zaduženi za tehnološki aspekt kampanje, a novi Obamin mandat pokazuje da su svoj posao, usprkos brojnim problemima na koje su naišli, obavili odlično.

Reed je na nedavnoj 'Seven on Seven' konferenciji pokazao fotografiju njega i Michaela Slabya koji je vodio tehnološki dio Obamine kampanje 2008. kako bi pokazao koliko su se stvari promijenile posljednjih godina i koliko se razlikuje od Slabya.

U intervjuu za Yahoo u kojem je govorio o prošlogodišnjoj kampanji Reed je posebno naglasio važnost ulaganja u tehnologiju (i to još od izbora 2008.) te na važnost viralnosti i dijeljenja – rekao je da su oni proizvodili određeni sadržaj koji su sami korisnici dalje dijelili putem društvenih mreža.

Ovako tweeta Obama: Sam odgovarao na pitanja građana

Dodao je i da su, kada gledamo samu tehnologiju, razlike između kampanje iz 2008. i 2012. drastične – stranice na Facebooku onda su bile tek u početcima, Twitter nije bio toliko popularan, a Apple je tek počeo s aplikacijama za iPhone. Tada su te stvari bile nove i koristili su ih mladi ljudi, a danas te stvari koriste naši roditelji, rekao je Reed dodavši da nas za četiri godine očekuje nova tranzicija te da će se stvari ponovno drastično promijeniti.

'Ono što je danas novo, tada će biti staro' te će biti zanimljivo pratiti napredak tehnologije i sve tehnološke novitete s kojima će se političari služiti u budućim kampanjama.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju