'Dok je Eurostar bio u tunelu, iz nepoznata razloga aktivirala se belgijska signalizacija umjesto britanske' i automatski se uključilo zaustavljanje u slučaju nužde, kao što predviđa procedura, rekao je glasnogovornik SNCF-a. Signalizacija u vlakovima Eurostar i u superbrzim vlakovima TGV smještena je na upravljačkoj ploči, a ne uz prugu. Eurostar ima tri signalizacije, francusku, belgijsku i britansku koje se izmjenjuju s promjenom zone. SNCF je većinski vlasnik Eurostara, uz britansku tvrtku London&Continental Railways (LCR) i belgijsku željeznicu . (Hina)
Najčitanije
-
donosi Provjereno
"Slučajno sam upalila TV i vidim dijete isto kao moje. Slušam tu ženu i ne mogu vjerovati!" Centar prešutio strašnu istinu majkama posvojenih dječaka
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
oglasila se kontrola zračne plovidbe
Avion satima letio nisko nad jednim dijelom Hrvatske: "To je ljudima moglo biti čudno"