Gledatelji su i u drugom krugu izbora izabrali televizijskog pobjednika - završnica najneizvjesnijih predsjedničkih izbora u daleko najvećem broju pratila se uz tim Nove TV.
Pročitajte i ovo
Voditelji nekad i sad
DNEVNIK NOVE TV SLAVI ROĐENDAN 'Marija i ja smo na granici telepatije'
Ekskluzivno
Gost Dnevnika Nove TV: Ministar zdravlja Rajko Ostojić
Prema podacima AGB Nielsena, najgledanija emisija dana bio je Dnevnik Nove TV. Gledalo ga je više od 800 tisuća gledatelja, što je njih 19,7%. Izborni Dnevnik Nove TV ostvario je 37,6% udjela u gledanosti, ponovivši svoj uspjeh najgledanije emisije izbornog dana u prvom krugu.
Uspjeh iz prvog kruga ponovio je i večernji specijal Nove TV, emisija Predsjednički izbori, koja je bila druga najgledanija emisija izbornog dana – gledalo ju je 17,1% gledatelja, odnosno njih gotovo 700 tisuća!
Prve rezultate izlaznih anketa najviše gledatelja također je pratilo uz Novu TV, točnije njih više 600 tisuća! I u ovom krugu izrazito točno su predvidjele rezultate izbora – od rezultata DIP-a razlikovale su se manje od 1 postotnog poena.
Hrvatska dobila prvu predsjednicu u povijesti!
Cijeli dan ekipe Nove TV donosile su najvažnije i najnovije informacije gledateljima. Iz dva studija, uz 30-ak novinara i oko 25 kamera producirali su više od 5 sati programa uživo.
Marija Miholjek i Saša Kopljar vodili su izborne emisije, a Mislav Bago sve informacije predstavljao je u najmodernijem studiju u zemlji. Njegovi gosti bili su Mirela Holy, Ruža Tomašić, Ivan Sinčić i prof.dr. Tihomir Cipek. Najvažnije informacije s terena i razgovore s najtraženijim sugovornicima donosio je tim reportera koje su predvodili Andrija Jarak, Sabina Tandara Knezović, Tatjana Krajač i Barbara Štrbac.
Ekipa Nove TV povjerenje gledatelja dobila je i u televizijskim sučeljavanjima kandidata. U oba kruga najgledanije su bile debate pod palicom Mislava Bage, rekorder je debata u drugom krugu koju je gledalo gotovo milijun gledatelja! 20 godina Baginog iskustva u političkom novinarstvu rezultiralo je izvrsnim moderiranjem rasprave među kandidatima, a već tijekom samog prijenosa uživo bilo je jasno da će to biti najvažnija i najzanimljivija debata ovih izbora. O tome svjedoči i činjenica da će sliku iz studija Nove TV diljem svijeta odaslati Agence France Presse, jedna od najvećih novinskih agencija, kao i Xinhua, kineska novinska agencija koja djeluje na globalnoj razini.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook