Gost koji je tamo večerao prošlog tjedna na društvenim mrežama ostavio je negativnu recenziju restorana tvrdeći da se chef Daniel Tschatchler derao na njega i suprugu jer su ustali od stola kako bi pogledali zalazak sunca.
"Derao se na nas inzistirajući da se odmah vratimo za stol"
Pročitajte i ovo
Imaš pravo, ostvari ga
Koja su vaša prava tijekom probnog rada i na što treba pripaziti?
u Slovačkoj
Polovina svih liječnika u jednom danu dalo otkaz: "Očito je to jedini način da se nešto postigne..."
"Glavni kuhar derao se na nas. Nakon trećeg i posljednjeg predjela, zamolili smo konobara da pričeka s idućim slijedom doslovno tri minute da žena i ja odemo uživati u divnom zalasku sunca uz bazen koji je uz restoran. Konobar je ljubazno potvrdio.
Nekoliko trenutaka kasnije, glavni kuhar, gosp. Daniel Tschatchler, osobno je došao do nas do bazena i derao se na nas inzistirajući da se vratimo odmah i da ne možemo otići od stola bez prethodne najave osoblju.
Takav pristup i neprofesionalizam su neprihvatljivi u restoranu bilo koje razine, a kamoli u onom u kojem ekipa ima Michelinovu zvjezdicu i poznat je kao vrhunac 'fine dininga' u Hrvatskoj", napisao je nezadovoljni gost na službenoj stranici restorana. Kontaktirali smo ga, ali do objave ovog članka nismo dobili odgovor.
"Zamolio sam ga da se vrati za stol, ispričavam se ako se uvrijedio"
Tschatchler nam je potvrdio da je razgovarao s gostima, "jer je za chefa je važno znati reakciju i zadovoljstvo gosta hranom, kao i cjelokupnim iskustvom)".
"Ali ni na koji način nisam povisio ton na njega ili njegovu pratnju. Zamolio sam ga da se vrati za stol i ako se zbog toga osjetio uvrijeđen – ispričavam se. Kod kreiranja menija, planira se cjelokupni doživljaj za gosta, ne samo u Hrvatskoj, već svugdje u svijetu radi se na što boljem iskustvu za gosta. Gdje god išli tasting menu ima svoj zadani tok jer svi želimo da naši gosti imaju najbolji mogući doživljaj hrane stoga je tok dosta strogo isplaniran unaprijed. Samim time, sva jela su planirana da se međusobno nadopunjuju.
Također bih dodao kako je cijeli moj tim dao otkaz nakon objave priče u medijima, a bez da su prethodno razgovarali sa mnom", kazao je Tschachler koji ne želi više govoriti o incidentu, ali planira nastaviti raditi sa svojim timom.
"Za sad ću sebi i svom timu dati malo odmora. U budućnosti ćemo nastaviti raditi kao tim. Po mogućnosti u Hrvatskoj, ali to ćemo još vidjeti", odgovorio nam je Daniel Tschatchler te istaknuo kako se ne želi više medijski eksponirati te će situaciju dalje riješavati diretno s restoranom.
Suvlasnik Ivan Jug pak kaže da je incident iza njega te ne razmišlja više o tome. Iako su se poslovno razišli, Jug za Tschachlera ima samo riječi hvale.
"Nismo se našli u iskustvu odnosa prema gostima. Odlučili smo se razići u dobrim odnosima", kazao nam je Ivan Jug te dodao kako su se i zagrlili.
"Nema poteškoća u radu restorana. Nisu otišli preko noći, odradit će sve što treba. Noel radi i bit će još bolji. Ne ovisi rad o jednoj osobi, to je timski rad. Smatram da je to bio samo jedan loš dan, ali u ozbiljnom poslu takve se stvari ne mogu tolerirati zbog straha od ponavljanja", rekao je Ivan Jug za DNEVNIK.hr.
"Daniel je moj prijatelj i ja ga volim te će uvijek imati moju preporuku", zaključio je Jug.
Inače zagrebački restoran Noel, istih vlasnika, za svoj rad zaslužio je i prestižnu Michelinovu zvjezdicu.