Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

U Dubrovniku su počeli Dani turizma.


Kao glavna tema Dana turizma u Dubrovniku pred turističkim čelnicima je 'Hrvatska u Europi'. Naime, ulazak u Europsku uniju hrvatskom turzimu s jedne strane donijet će veliki novac od europskih fondova, ali i vizna ograničenja, koja bi mogla turiste s nekih od tržišta u stalnom porastu okrenuti prema drugim destinacijama.

Vezani članci Veljko Ostojić i Lina Dollar - 4 Predsjednik Hrvatske udruge hotelijera o turističkoj sezoni: ''Nadam da će potražnja biti takva da neće doći do značajnijeg spuštanja cijena'' Dubrovačke zidine - ulaznice - 4 Napokon jeftinija ulaznica za dubrovačke zidine: Cijena je dosad bila čak četiri puta veća…

Redovi na hotelskim recepcija od sredine ljeta iduće godine mogli bi biti osjetni manji. Ulazak u Europsku uniju donosi nove vizne režime za tržišta poput Rusije ili Ukrajine koja su posljednjih godina u velikoj ekspanziji.

Kako bi štete bile što manje, odgovornost preuzimaju ministarstvo vanjskih poslova i konzularna predstavništva, koja će se morati značajno i kadrovski i tehnološki pripremiti, kako bi maksimalno ubrzala postupak dobivanja viza. S druge strane, europski fondovi već od iduće godine nude veliki novac.

>> Dubrovnik i dalje ruši rekorde: Zidine obišlo 7 % više turista

'Imat ćemo na raspolaganju gotovo pola milijarde eura. U financijskom okviru od 2014. do 2020. oko 14 milijardi eura', kazao je ministar turizma Veljko Ostojić.

Veliki dio ponuđenih sredstava trebao bi otići na promidžbu, koja će od iduće godine biti drukčije organizirana. 'Okrećemo se više online marketingu, u razvoj virtualnih kampanja, korištenje društvenih mreža i na taj način pokušat ćemo promovirati Hrvatsku dobivajući novu publiku, mlađe turiste koji će dolaziti idućih godina', kaže Meri Matešić, direktorica Hrvatske turističke zajednice.

Ipak, novo oglašavanje neće mijenjati stare poruke, europske goste i dalje će privlačiti zemlja s tisuću otoka.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook