U njemu stoji kako kamioni teži od 7 i pol tona više ne mogu voziti državnim i županijskim cestama. Promet takvim vozilima moguć je jedino na autocesti. Upravo je to bila tema sastanka. Neki od prijevoznika nemaju alternativne pravce pa za svoj posao i moraju koristiti ionako preskupe autoceste. Osim toga, na nekim dionicama zbog zabrane se put produljuje za više od 100 kilometara.
Dragutin Kranjčec iz Udruge hrvatskih cestovnih prijevoznika objasnio je poziciju prijevoznika. “Nezadovoljstvo nam čini ono što je jasno i glasno rečeno. Da je zatvaranje Murskog Središća, graničnog prijelaza zapravo politička odluka, znači da je politika ispred gospodarstva. Mi ćemo svoje pripoćenje dati ministru. Neka zna što prijevoznici misle i neka on odluči što se još može napraviti. Ali ako danas nije izrazio veće mogućnosti za izmjenu toga, onda sumnjam da će nešto više biti moguće“, zaključio je Kranjčec.
Vijesti gledajte svakog dana na Novoj TV, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste vijesti? Pogledajte ih besplatno na novatv.hr
-
zločinačko udruženje
Uhićenja u tijeku: Nova akcija USKOK-a i policije
-
U policijskoj postaji
Šokantno otkriće: Brat osumnjičenog za ubojstvo male Danke nije umro prirodnom smrću?
-
"Test uoči lipnja"
Strani mediji se raspisali o Hrvatskoj: Ustavni sud blokirao Milanoviću put za sastavljanje vlade, ali kad bi mu to uspjelo...