Prometna nesreća, ilustracija (Foto:Pixsell,Hrvoje Jelavić)
Prometna nesreća, ilustracija (Foto:Pixsell,Hrvoje Jelavić)

U srijedu je na cesti Konjevrate-Drniš došlo do teške prometne nesreće u kojoj je poginuo motociklist, javlja policija.


Oko 18:25 na državnoj cesti D-33 teške i po život opasne ozlijede je zadobio 57-godišnji vozač motocikla, kojemu je u 21:25 sati u Općoj bolnici Šibenik konstatirana smrt.

"Do prometne nesreće je došlo kada je 57-godišnji vozač pri upravljanju motociklom Honda, šibenskih registracijskih oznaka, krećući se državnom cestom D-33 is smjera juga u smjeru sjevera (Konjevrate-Drniš), zbog neprilagođene brzine kretanja motocikla osobinama ceste (zavoj ulijevo) izlaskom iz lijevog zavoja izgubio kontrolu nad upravljačem", priopćeno je iz PU šibensko-kninske.

Vezani članci Alkotestom se mjeri trijeznost vozača u prometu (Foto: Dnevnik.hr) Pijan izazvao prometnu nesreću u Dubrovniku pa pobjegao, dobio ogromnu novčanu kaznu Prometna nesreća (Arhiva:Nikola Cutuk/PIXSELL) Strašna prometna nesreća kod Novigrada: Deset ozlijeđenih u sudaru četiri vozila

Izletio je izvan kolnika na zemljano-travnatu površinu. U prevrtanju motocikla dolazi do pada vozača. Nakon toga su se motocikl i vozač zaustavili na zemljano-travnatoj površini s istočne strane kolnika. O ovoj prometnoj nesreći će biti izvješteno nadležno Državno odvjetništvo u Šibeniku.

Policija upozorava na pogreške

Iz policije povodom tog tragičnog događaja ponovno skreću pažnju na najčešće pogreške vozača motociklista i mopeda zbog kojih stradavaju:

- kreću se neprilagođenom i nedopuštenom brzinom,
- ne nose zaštitne kacige,
- kreću se površinama koje nisu namijenjene za tu vrstu vozila,
- precjenjuju svoje vozačke sposobnosti, dok u isto vrijeme podcjenjuju opasnosti u prometu,
- obavljaju pretjecanje ili obilaženje kolone vozila po dijelu kolnika za vozila iz suprotnog smjera kada to prema prometnim znakovima nije dopušteno ili je rizično uzevši u obzir promet iz suprotnog smjera
- provlače se između zaustavljenih kolona vozila,
- voze s neupaljenim svjetlima tijekom dana čime su uzimajući u obzir ionako manju siluetu samog vozila i vozača u odnosu na druga vozila, još manje uočljivi u prometu za druge sudionike,
- upravljaju neregistriranim i tehnički neispravnim vozilima,
- upravljaju prije stjecanja prava,
- uklanjaju blokade na mopedima čime povećavaju krajnju brzinu vozila, koje je prema tvorničkim konstrukcijskim svojstvima namijenjeno za brzine do 50 km/h.

"Pola pijem, pola šarcu dajem": Oporba tvrdi da za sljemensku žičaru i rotor nedostaje gotovo pola milijarde kuna