Novi Logan MCV je prostran karavan s pet sjedala namijenjen za vozače koji traže udoban, praktičan i prostran automobil kako vezano za prostor za putnike tako i za zapremninu prtljažnog prostora, koji je jednako primjeren za svakodnevnu vožnju i vikend izlete izvan grada.
Novi Logan MCV nosi Dacijin novi dizajnerski identitet s naglaskom na snagu i čvrstoću vozila. Nov dizajn popraćen je i prtljažnim prostorom s najvećom zapremninom u klasi (573 litre što se povećava na 1.518 litara spuštanjem stražnjih sjedala) te velikodušnim dimenzijama s 4.49 metara dužine što je 430mm više od novog Sandera. Zahvaljujući pametnom korištenju prostora, u veliki prtljažnik mogu se spremiti predmeti i do 2.7 metara dužine.
Izvana novi Dacia Logan MCV izgleda jednostavno i dosadno dok elementi poput krovnih nosača ukazuju na širok potencijal primjene vozila. Crni elementi iznad stražnjih svjetlosnih sklopova također dodatno naglašavaju dojam prostranosti i čvrstine.
Kako izvana, tako novi Logan MCV i iznutra karakterizira čvrst i ali tek solidan dojam. Konfiguracija putničkog prostora izrađena je po visokim ergonomskim načelima što drugim riječima znači da su sve tipke nadohvat ruke na upravljaču ili u njegovoj neposrednoj blizini.
Raspored elemenata u interijeru vrlo je domišljato projektiran te se tako vozaču nudi čak 16 litara dostupnih i praktičnih pretinaca za spremanje osobnih predmeta, poput utora na vratima sprijeda i straga, prostorom za odlaganje predmeta iznad komandne ploče i slično. Pokrivka prtljažnog prostora (s određenim paketima opreme) ima tvrđi gornji dio s dodatnim prostorom za odlaganje predmeta. Stražnja klupa vrlo je jednostavna za korištenje a sklapa se u omjeru 2/3 – 1/3 a isto je standardna funkcija kod svih paketa opreme što dodatno omogućava maksimalnu praktičnost i svestranost upotrebe.
►►► Dacia Duster limuzina?
►►► Kako je Dacia Lodgy prošla na NCAP crash testiranju
S određenim paketima opreme dostupan je i multimedijski sustav s navigacijom koji dolazi s velikim 7-inčnim ekranom s vrlo intuitivnom početnom stranicom za lako korištenje navigacijskih opcija i velikog broja drugih korisnih funkcija poput Bluetooth tehnologije i satelitske navigacije s 2D i 3D prikazima iz ptičje perspektive. Osobni uređaji također se lako mogu spojiti na spomenuti sustav preko USB utora na komandnoj ploči.
Tempomat s ograničenjem brzine (kod određenih paket aopreme) s komandama na upravljaču za obje funkcije dodatno povećava udobnost u vožnji prilikom dužih putovanja. Obzirom na velikodušne dimenzije automobila, potencijalnim kupcima dopasti će se što novi Logan MCV može doći i sa senzorima za parkiranje ugrađenima u stražnji branik.
Baš kao i novi Logan i novi Sandero, novi Logan MCV dolazi s dvije benzinske motorizacijske opcije: 1.2-litrenim 16v motorom sa 75 KS koji je doista štedljiv koliko u pogledu početne cijene toliko i glede kasnijih troškova održavanja; te novim Tce 90 motorom, 3-cilindričnim turbo benzincem koji donosi ono najbolje od Renaultove stručnosti u razvoju pogonskih sklopova. Tce 90 je perolako čudo tehnologije koje je 15 kg lakše od konvencionalnih motora iste izlazne snage. Ovaj turbo benzinac troši u prosjeku 4.2 l/100km uz jednako niske emisije CO2 (116 g/km).
Novi Logan MCV također će biti dostupan i s 1.5-litrenim dCi dizelskim motorom koji dostavlja ukupno 90 KS. Ovo je najprodavaniji motor Renault grupe inače poznat po visokoj pouzdanosti, zahvalnim performansama i ekološki orijentiranim stavom. Nedavnom optimizacijom 1.5-litreni dizelaš nudi još bolje ubrzanje dok potrošnja i dalje ostaje najniža u klasi s tek 3.2 l/100km uz vrlo niskih 99g/km CO2.
Novi Logan MCV još je jedan dokaz da su Dacijini automobili 'pametan odabir' za sve one koji žele automobil s dobrim omjerom cijene i veličine vozila u čemu Dacia nema konkurencije. Jedino ostaje pitanje kako će ovaj automobil proći na crash testovima jer je zadnji Dacijin model Lodgy razočarao na posljednjoj seriji testova Euro NCAP-a te je dobio samo tri od maksimalnih pet zvjezdica.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.