Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Autooglasnik

Autoglobal osvaja vodeću poziciju

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Prvi hrvatski internet autooglasnik koji je posljednjih godina bio poznat po svom tiskanom izadnju odlučio je vratiti se na tron internet autooglašavanja u Hrvatskoj

Nema ozbiljnog "igrača" u autoindustriji u Hrvatskoj kojemu nije poznata turbulentna priča vezana za autoglobal.hr. Nitko od kritičara koji prate autoindustriju prije 8 godina nije davao velike šanse za uspjeh autoglobal.hr-u koja posluje pod istoimenom riječkom tvrtkom Autoglobal d.o.o.
Autoglobal.hr je svoje prvo internet izdanje objavio još u studenom 2005. godine pod poznatom domenom www.autoglobal.hr.

Bila je to svojevrsna revolucija autooglašavanja u Hrvatskoj, iako takvi portali u Europi i svijetu datiraju još iz kraja devedesetih godina, hrvatsko tržiste tek se u to vrijeme počelo informatizirati i otkrivati prednosti interneta.
Naime,u vrijeme kada je pokrenut autoglobal.hr , prema istraživanju neovisnih agencija, u hrvatskim domaćinstvima bilo je svega 100.000 računala, a negdje oko 250.000 Hrvata se koristilo internetom. Autoglobal.hr se u to vrijeme vrlo teško probijao na tržištu, upravo zbog činjenice da oglašivači nisu odmah prepoznali sve prednosti oglašavanja putem interneta. Međutim, vrijeme je učinilo svoje i nekada najokorjeliji protivnici inetrneta danas su najstabilniji oglašivači na autoglobal.hr-u. Do 2007.g. autoglobal.hr je bio jedini takav internet oglasnik nacionalnog karaktera. Nakon postignutog uspjeha u svijetu internet ogašavanja, autoglobal.hr je u veljači 2007.g. objavio svoje prvo tiskano izdanje.

Tiskano izdanje autoglobal.hr-a predstavljalo je isto tako revoluciju po svom konceptu. Bilo je to prvo konceptiranje jedne tiskovine iz dva različita segmenta – oglašavanja i magazina.Tako je autoglobal.hr , u vrlo reprezentativnom dizajnu , plasirao tiskovinu sa preko dvjesto stranica , tešku gotovo pola kilograma, od koje je cca 50 % predstavljalo magazinski dio, dok je drugih 50 % pripadalo dijelu oglašavanja ponude vozila.

Zbog razloga uvjetovanih recesijom te drastičnog pada oglašavanja, autoglobal.hr je 2010.g. morao donijeti vrlo nepopularnu odluku te izlaskom 44-og broja obustaviti svoju daljnju produkciju u tiskanom izdanju.

Uslijed ekspanzivnog razvoja tiskovnog izdanja autoglobal.hr je sve svoje potencijale i resurse usmjerio ka toj publikaciji, dok je istovremeno poprilično zanemareno web-izdanje . Ta činjenica koštala je autoglobal.hr vodeće pozicije oglasnika te vrste. Nakon što je tvrtka pregurala razdoblje recesije te iznova počela ostvarivati prihode, donešena je odluka da se kroz kvalitetan program i značajna ulaganja, prvi hrvatski internet autooglasnik www.autoglobal.hr vrati na vodeću poziciju tog segmenta oglašavanja. Tako stručni tim autoglobal.hr-a na razvoju novog naprednog portala radi već punih 6 mjeseci. Trećeg svibnja bit ce lansiran novi, inovativni i funkcionalni portal pod istom domenom www.autoglobal.hr . Oglasni autoportal www.autoglobal.hr ostat će prepoznatljiv po jednostavnosti i modernom dizajnu .Kako nam poručuju iz uprave Autoglobal-a pri izradi novog programskog sučelja i web dizajna učinili su sve kako bi dosegli visoke internet krterije pri takvoj vrsti oglašavanja, ali su isti tako uspjeli sačuvati jednostavnost i logiku portala budući da im je cilj bio da se portalom može bez teškoća služiti i onaj tko ima minimalne osnove informatičkog znanja.Tako je sačuvan i raniji adut ovog portala da korisnik sa svega nekoliko klikova mišem uspije pronaći traženi oglas ili sadržaj.

U autoglobal.hr-u svijesni su činjenice da značajno zaostaju za vodećom konkurencijom , međutim uvjereni su u uspjeh portala na putu ka vodećoj poziciji iz razloga što je filozofija uprave Autoglobal-a takva da drže da će se u segmentu autooglašavanja neminovno događati profiliranje konkurencije i da će opstati i zauzeti vodeću poziciju jedino jedan od specijaliziranih konkurenata.

"Naše je uvjerenje da je autoindustrija, nakon nekretnina, vodeća u segmentu oglašavanja i da neminovno zahtijeva specijalizirano medijsko praćenje, kako u magazinskom, tako i u oglašivačkom obliku. Uvjereni smo da ćemo zauzeti vodeću poziciju u segmentu oglašavanja autoindustrije ,međutim ukoliko to i ne bude autoglobal.hr biti će to svakako neki od portala koji je specijaliziran i posvećen isključivo autoindustriji .U konačnici, nakon konačne definicije u tom segmentu , odgovorno tvrdimo da će na vodećoj pozicji opstati ili ostati oglasnik specijaliziranog karaktera.Auto industrija je zahtjevan segment i ozbiljni autooglašivači, kao i njhovi klijenti , neće tolerirati da se njihov oglas nalazi među oglasima domaćih životinja, kućnih ljubimaca, osobnih kontakata, opuštajućih masaža , radnih strojeva , kuća, apartmana" – izjavio je Boško Županović predsjednik uprave " Autoglobal" d.o.o, a ujedno i glavni urednik portala www.autoglobal.hr.

I mi se slažemo sa činjeniciom da autosegment definitivno zahtijeva specijalizirane medije koji će ih pratiti, kako u oglašavačkom tako i u magazinskom smislu. Hoće li na mjestu oglašavanja autoglobal.hr uspjeti uzeti vodeću poziciju i nadigrati konkurenciju, ostaje da pratimo i vidimo. Dojam koji smo nedvojbeno stekli je da Autoglobal tim ima dovoljno kondicije da u tome uspije.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene