Internet sve više postaje glavno sredstvo odabira mjesta odmora i informiranja o destinaciji.
Prepoznali su to i u Splitsko-dalmatinskoj županiji koja je prošle godine oborila turističke rekorde. Društvene mreže i pojačano oglašavanje na internetu donijelo je odlične rezultate.
'U odnosu na 2012. bilježimo 30 % veće prihode preko naših internih web kanala u 2013. odnosno 28% više noćenja uz tri posto veću cijenu ukratko jako smo zadovoljni', kazao je voditelj marketinga jednog od hotela, Igor Novaković.
Papa Franjo: Internet je Božji dar
Snagu internetskog oglašavanja prepoznala je i Turistička zajednica, koja je u isto prošle godine uložila milijun kuna. Rezultati na šest društvenih mreža iznad su očekivanja.
'Ukupno imamo milijun i 900 000 gledanja s naša 4 videa na Youtubeu i oko 95 000 fanova na Facebooku', izjavio je Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
iz minute u minutu
Pregovori gotovi do petka? "Elektabilni Bojan" odgovorio Plenkoviću, HDZ raspalio po Raspudiću
-
Analiza europskih zemalja
Amerikanci napravili veliko istraživanje: Evo što su utvrdili o Hrvatskoj
-
Sve je spremno
Drama u Okučanima prije obilježavanja operacije Bljesak: Pred kamerama Nove TV nesreća, u spašavanju sudjelovala vojska