Obavijesti Video Pretražite Navigacija
izvanredna

Milanović: "Ovo je priprema za državni udar. To im neće proći, nemojte se bojati!"

Web trgovati ili ne web trgovati?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Svaka potraga danas počinje i završava na Internetu. Svi koji se bave prodajom i žele plasirati svoje proizvode širokoj populaciji potencijalnih kupaca ili klijenata danas, shvaćaju važnost prisutnosti na najvećoj mreži na svijetu. Kako biti prisutan, kako iskoristiti prednosti, istovremeno.

Prvo i najvažnije pitanje od kojeg kreće svaki poslovni čovjek jest, naravno, pitanje profitabilnosti.
Hoćete li ostvariti profit odnosno hoće li vaša web trgovina biti isplativa?
Ono što svakako treba ukalkulirati pri odlucio ulasku u projekt web trgovine i na što se treba pripremiti uključuje:
• Sredstva za izradu web trgovine, ali i za njen marketing - dobro bi bilo da, kad krećete u ovaj projekt, procijenite svoje incijalne troškove i ukalkulirate potrebna sredstva za promidžbu svoje web stranice, jer samo njeno postavljanje na web neće prodavati vaše proizvode i usluge u dovoljnoj mjeri odnosno brzinom koju priželjkujete.
• Pripremanje nove grane u poslovanju – osigurajte i pripremite osobe i sustav koji će moći pravovremeno odreagirati na potencijalne kupce, koji će redovito održavati pravo stanje ponude, i koji će imati znanja i preduvjete da to rade brzo i učinkovito.
• Osiguravanje prave ponude i različitosti – provjerite kolika je konkurencija za proizvode i usluge koje želite prodavati na webu, koje su njene prednosti ili eventualni propusti koje možete iskoristiti i popraviti upravo kroz vašu web trgovinu; po čemu možete biti drugačiji? Razmislite i o vašoj ponudi i demografskim obilježjima vaših kupaca. Web kupovina je u pravilu navika mlađih, obrazovanijih i bolje stojećih kupaca.
Surferi u Hrvatskoj su najviše u potrazi za sadržajima vezanim uz muziku, kozmetiku, nekretnine, automobile, zdravlje, sport, ljepotu, računala, putovanja, filmove i glazbu i naravno, erotiku.
• Vrijeme – svakom projektu, pa tako i web trgovini, treba dati vrijeme – web trgovina vas najvejrojatnije neće obogatiti brzo; to je ipak u domeni Hrvatske lutrije.

Pročitajte i ovo Kuzma Kovačić ZA DNEVNIK NOVE TV Autor dizajna hrvatske kune o skandalu oko kovanice eura: "Izbor motiva nije do kraja dobar, a ni postupak izvedbe" Slika nije dostupna KUNA RAZDORA Autor eurokovanice u Facebook grupi tražio pomoć oko sporne fotografije: ''Može li se uzeti isječak fotke u Photoshopu i dodati efekt...''

Na pragu ste da krenete u ovaj poslovni poduhvat? U Virtus dizajnu će spremno odgovoriti na sva vaša pitanja i nedoumice oko toga koji je tip web trgovine najbolji za vašu djelatnost.. i naposlijetku vam pomoći u odluci da li ju uopće otvarati.

O Virtus dizajnu

Virtus dizajn iza sebe ima veći broj projekata web trgovina, kao i stranicu za grupnu kupnju Povoljno.hr, a djeluje od 2005. godine i iza sebe ima preko 400 uspješnih web projekata i danas broji tim od 10-ero ljudi. Primarna djelatnost Virtus dizajna je izrada web stranica, CMS rješenja odnosno custom-made web aplikacija, programska rješenja, kao i smještaj web stranica. Osnovno usmjerenje od početka je klijentima omogućiti cjelovitu, kvalitetnu i profesionalnu uslugu za dugoročnu suradnju koja se ne mora bazirati samo na poslovnim kontaktima.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene