Na Timelineu se prati mladić i dvije verzije njegovog života. Jedna kao ovisnika i druga kao normalnog dečka.


Facebook je odavno postao jedan od važnijih marketinških alata. No ovoga puta facebookov najnoviji proizvod Timeline jedna je marketinška organizacija iskoristila za izradu kampanje za borbu protiv droge.

Vezani članci Gljive, ilustracija Kobna zabava: Mladići iz Hrvatske konzumirali čarobne gljive, jedan slučajno zadavio drugoga? Izraelski zračni napadi na Hamasove lokacije - 1 Izrael avionima gađao Hamasove lokacije u Gazi: Poručuju da su odgovorili na raketnu paljbu prema njima

Projekt je naručila izraelska organizacija Anti-Drug Authority. Radi se o njihovoj glavnoj instituciji koja je odgovorna da sve državne institucije i ustanove zajedno surađuju u borbi protiv alkohola i droge.

Kampanja koju su osmislili koristeći najpopularniju društvenu mrežu i život izmišljenog mladog muškarca slikovito prikazuje koji je izbor bolji.