Najpopularnija boja je - bijela! Oko 21 posto automobila kupljenih u 2011. godine u cijelom svijetu bilo je bijele boje. Odmah iza bijele boje izbor kupaca je pao na srebrnu i crnu (20%), javlja portal kupac.hr.
Pročitajte i ovo
Slijedi izgradnja priključnog plinovoda
Ina otkrila veliko nalazište plina: "Ovo će povećati sigurnost opskrbe Hrvatske plinom"
Eurobarometar
Istraživanje otkrilo što Hrvate najviše brine: "Svi sliježu ramenima, svi su zadovoljni s mrvicama..."
U Sjevernoj Americi bijela boja je bila na prvom mjestu (20%), srebrna na drugom (19%) crna na trećem (18%), a siva na četvrtom (15%). Crvena i plava boja podijelile su peto mjesto (9%), smeđa, zlatna, narančasta i žuta zauzele su šesto mjesto (7%), zelena je bila sedma (2%), a ostale boje bile su na zadnjem mjestu (1%).
U Europi je najpopularnija boja automobila crna (26%), bijela je na drugom mjestu (19%), zatim slijede srebrna (16%), siva (15%), plava (9%), crvena (7%), prirodne boje (5%), zelena (2%) i ostale boje (1%).
U Azijsko-pacifičkoj regiji najpopularnija boja je srebrna (25%), zatim bijela (23%), crna (17%), siva (8%), crvena (10%), plava (7%), prirodne boje (7%), zelena (2%) i ostale (1%).
Na Automotive Color Trend Showu koji se održao u sjedištu PPG Industries, PPG je prezentrirao svoju viziju automobilskih boja budućnosti. U svojem izlaganju nazvanom 'Expression' PPG predstavio saznanja iz drugih srodnih područja industrije s kojima blisko surađuju (mobiteli, laptopi, kućanski aparati, gradnja, zrakoplovi, brodovi) kako bi što bolje predviđali trendove i zadržali lidersku poziciju u svojem području djelovanja.
PPG je predstavio dizajnere koji su kreirali 70 novih nijansi za boje automobila koje će uzeti u razmatranje za modele koji će se proizvesti 2014. i 2015. godine. Među novim bojama spominju se Goldeluxe (srebrna s dodatkom zlatne), White Nougat (nježno bijela boja s naglašenim sjajem), Muddy Watters (smeđa s bisernim efektom), Grape Spritz (plava pomiješana s purpurnim osvjetljenjem) i Pot O'Gold (svijetlo zelena s dodatkom zlatne).