Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Ipak netransparentni

Ne zna se koliko je SDP potrošio za Bandićevu kampanju

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Premda je zagrebački SDP sazvao konferenciju za novinare 'ponukan napisima o visokim troškovima i netransparentnosti kampanje' u lokalnim izborima u Zagrebu, danas se nije moglo doznati koliko su novca potrošili za promidžbu SDP-a i SDP-ovog kandidata za gradonačelnika Zagreba Milana Bandića.

Tako su bez konkretnog odgovora ostala pitanja o tome koliko je novca utrošeno za jumbo-plakate, koliko za oglašavanje, koji su donatori poduprli završni SDP-ov predizborni skup na Trgu bana Jelačića i druga.

Pročitajte i ovo Ilustracija Rješenje visokih troškova Uskoro stiže menza za umirovljenike? "Ne vidimo razlog da im se ne subvencionira bar jedan obrok dnevno" Glasanje u Saboru - 14 peglale se kartice Objavljeni troškovi zastupnika - stanovi, putovanja, automobili: Pogledajte koji su najviše potrošili

'Zagrebački SDP ispunio je sve obveze o izvještavanju o financiranju kampanje na lokalnim izborima u Zagrebu i tu se ponašamo legalistički i odgovorno', rekao je Slavko Kojić, voditelj financijskog tima SDP-ove kampanje za zagrebačkog gradonačelnika odgovarajući na brojne novinarske upite o troškovima kampanje.

Na Kregara potrošeno 30 milijuna

'Potreba za krnjim izvješćima može izazvati zbrku i kompromitaciju, a mi to ne želimo', ustvrdio je. Tek je na zamolbu da komentira procjene nezavisnog kandidata za gradonačelnika Josipa Kregara da je SDP u kampanji potrošio 30 milijuna kuna, Kojić odgovorio da 'toliko ne bi potrošili i da se bore za gradonačelnika New Yorka'.

Napomenuo je da financije idu s jednog, SDP-ovog, žiro-računa, a da zagrebački SDP ima svoj podračun te da je za potrebe kampanje otvoren još jedan račun za kandidata za gradonačelnika. Na kojem je računu prikupljeno više novca, javnosti je ostalo nepoznato. Kojić je ocijenio da drugi krug izbora za gradonačelnika Zagrebu 'ne bi trebao biti skuplji od prvoga', ali da još nisu napravili detaljnije projekcije.

Ponovio je da kampanju u Zagrebu financiraju sukladno zakonima o izboru čelnika jedinica lokalne samouprave i o financiranju političkih stranaka navodeći da je SDP jedini na propisan način i u roku 14 dana od službene objave rezultata izbora dostavio nadležnom izbornom povjerenstvu izvještaj o financiranju i uplatama pravnih i fizičkih osoba odnosno o donacijama u novcu te robi i uslugama. 'Sada treba pričekati službenu objavu', dodao je Kojić i ostao pri stajalištu da ih se proziva, a da su jedini napravili sve što treba.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene