Videokonferencijom će iz Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu predsjedati Blaženka Divjak, ministrica znanosti i obrazovanja. S obzirom na to da se bliži kraj školske godine, jedno je od ključnih pitanja o kojima će razgovarati ministri kako u ovoj situaciji osigurati kontinuitet vrednovanja i ocjenjivanja, pri čemu je od posebne važnosti pitanje organizacije završnih ispita, odnosno mature. Navedeno se veže i za pitanje trajanja školske i akademske godine te potrebe za njezinim eventualnim produžetkom, kao i za pitanje upisa na više razine obrazovanja.
Pročitajte i ovo
dva temeljna pitanja
Dramatične projekcije ministrice Divjak: ''U samo jednom polugodištu 50.000 ljudi u samoizolaciji''
O popuštanju mjera
Epidemiolog objasnio kako se distanca smanjila na 1,5 m: ''Na nekim je mjestima neizvedivo držati razmak''
''Sve članice EU-a nalaze se u istoj neizvjesnoj situaciji i stoga je važno razgovarati i razmijeniti iskustva na razini EU-a. Suočeni smo sa sličnim pitanjima - kako osigurati funkcioniranje sustava u ovim okolnostima te pružiti učenicima i studentima kontinuitet u poučavanju i učenju. Jedno od najvažnijih pitanja je provođenje mature. Kao što sam već više puta naglasila, s posebnom pažnjom rješavamo pitanja vezana za maturu te smo pripremili sve scenarije, čije provođenje ovisi o uputama Stožera civilne zaštite i širenju koronavirusa u RH'', istaknula je Divjak.
Riječ je o drugoj neformalnoj videokonferenciji ministara obrazovanja na temu koronavirusa. Prva videokonferencija, kojom je ministrica Divjak predsjedala iz Bruxellesa 12. ožujka, održana je u ranoj fazi krize nastale zbog širenja koronavirusa te su na njoj ministri razmijenili dotadašnja iskustva i informacije o poduzetim i planiranim mjerama u cilju osiguravanja nastavka obrazovnog procesa, vodeći računa prije svega o sigurnosti učenika. U međuvremenu su, u odgovoru na pandemiju, države članice EU-a poduzele daljnje mjere, uključujući prekid redovite nastave u svim obrazovnim ustanovama ili njihovu dijelu te prešle na nastavu na daljinu, uz široku primjenu virtualnog učenja. Cilj druge videokonferencije jest omogućiti ministrima nastavak rasprave, s naglaskom na izazovima koji se javljaju slijedom prelaska na nastavu na daljinu.