''Rat s virusima je okrutan''

Ugledni znanstvenik: ''Nemojte slušati budaletine koje pričaju o stvarima o kojima ne znaju niti toliko da bi shvatili da ništa ne razumiju''

Ugledni znanstvenik Gordan Lauc komentirao je istupe nekih hrvatskih zvijezda koje se protive cijepljenju. Znanstvenik poručuje da ne treba slušati one koji nemaju dovoljno znanja o stvarima o kojima govore.

Nakon što su pjevač Tony Cetinski i hrvatski reprezentativac Dejan Lovren podigli prašinu svojim stavovima protiv cijepljenja i teorijama zavjere o koronavirusu i cjepivu protiv bolesti COVID-19, ugledni profesor biokemije i molekularne biologije sa zagrebačkog PMF-a Gordan Lauc na Facebooku je poručio objavio svoj komentar.

Uz svoj komentar objavio je i link na tekst u kojem je Lovren podržao Cetinskog u otporu cijepljenju.

Pročitajte i ovo Tony Cetinski i Jure Brkljača - 3 ne, hvala! Cetinski oštro o cijepljenju: "Otvorite Goli otok za nas koji smo protiv. Ne dam ni zubni implantat da mi stave"

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna reagirao na objavu Lovren podržao teoretičara zavjere i poslao poruku Gatesu: "Igra je gotova, Bille"

''No nadam se da jednu stvar sada vide i razumiju svi, jer za to doista ne treba veliko predznanje. Nedostatak samo jednog cjepiva (protiv COVID-19) zaustavio je planet i uzrokovao velike probleme u zdravstvenim sustavima mnogih zemalja. Čeka nas i recesija koja će u povijesti ostati upisana kao velika depresija 21. stoljeća. I sve to samo zbog jednog jedinog cjepiva koje nismo napravili na vrijeme'', kaže Lauc i podsjeća na to da postoje brojna druga cjepiva, poput onog protiv velikih boginja, dječje paralize, ospica i drugih bolesti koje su opasnije od koronavirusa.

''Medicina nas je previše razmazila u posljednjih 50 godina. Rat koji vodimo s bakterijama i virusima već milijunima godina iznimno je okrutan i samo nas znanost i stalna istraživanja mogu održati u ovako komotnoj situaciji kakvu imamo danas'', napisao je Lauc na svom Facebook profilu.

''Nemojte slušati budaletine koje pričaju o stvarima o kojima ne znaju niti toliko da bi mogli shvatiti da ništa ne razumiju. A ako radite u medijima, nemojte im davati medijski prostor koji im izgleda nedostaje pa sada izmišljaju teme koje ih mogu dovesti u medije'', zaključio je znanstvenik.