Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Nakon devet godina gradnje u promet je puštena 11 kilometara duga dionica autoceste Zagreb - Sisak od Jakuševca do Velike Gorice.


To je najskuplja dionica autoceste u povijesti hrvatske cestogradnje, a gradnja 10,9 kilometara od Velike Gorice do Jakuševca koštala je nevjerojatnih 1,645 milijardi kuna, odnosno 150,9 milijuna kuna po kilometru, piše Jutarnji list.

Autocesta Zagreb - Macelj, na kojoj je šest tunela i devet vijadukata, primjerice koštala je 14 milijuna eura po kilometru, a Zagreb - Split nešto više od 4 milijuna eura.

Radovi na dionici svečano su otvoreni 2006. godine za vlade premijera Ive Sanadera. Ugovore sa izvođačima sklopila je nekadašnja uprava Hrvatskih autocesta a sve pod paskom tadašnjeg ministra Božidara Kalmete. Iako je sadašnja uprava HAC-a ugovore ocijenila lošim procijenjeno je da bi još veća šteta nastala ukoliko bi se oni raskinuli.

Vezani članci Ilustracija (Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL) Zbog snijega stiglo i upozorenje HAC-a: Objasnili i zbog čega vozači ne vide ralice na autocesti Slika nije dostupna Rekordi na cestama, ali i u blagajnama – od 1. srpnja poskupljenje cestarina

Zoran Milanović odgovorio Angeli Merkel

U Hrvatskim autocestama tako enormnu cijenu opravdavali su nezgodnim muljevitim terenom koji je trebalo nasipati velikom količinom šljunka kojeg u blizini gradilišta nije bilo. A cijenu je 'nabio' i otkup zemljišta za što je izdvojeno čak 560 milijuna kuna, odnosno 30 posto od ukupne cijene projekta.
 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook