Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

PO PRVI PUTA PRILIKOM IZRADE INTERNET STRANICE VODILI SE POTREBAMA KORISNIKA TEMELJENIH NA ISTRAŽIVANJU ŠEST RAZLIČITIH CILJNIH SKUPINA


FLEET rent a car plasirao je novi informativno prodajni website, kako bi svojim klijentima, ali i poslovnim partnerima na jednostavan način ponudio mogućnost informiranja i realizacije rezervacija. Povod lansiranju nove stranice zahtjevi su partnera s tržišta Sjeverne Amerike, Europe te Dalekog istoka. U svrhu izrade funkcionalnog rješenja, izrađena su testiranja ciljnih skupina u šest kategorija te su prema dobivenim rezultatima izvršene implementacije na izradi finalnog izgleda i sadržaja stranice.

Internet stranica www.fleet-rent.com ovih je dana puštena u rad u novom dizajnu te pojednostavljenih tehničkih gabarita prilagođenih aktualnim globalnim trendovima. Nova stranica dostupna je u tri jezične verzije – na hrvatskom, njemačkom i engleskom jeziku. U skorije će vrijeme, ukoliko bude potrebe biti proširena na još tri do pet svjetskih jezika. Stranica sadrži sve potrebne segmente koji su potrebni kako bi klijenti, poslovni partneri i klijenti dobili informacije poslovanja poput pregleda vozila, bookinga, kontaktnih informacija, novosti iz ponude, promotivnim akcijama i slično.

Vezani članci Uzlet proizvodnje jaja iz slobodnog uzgoja - 7 Ova slavonska dvorišta nisu više prazna: Njihovu robu danas traže u luksuznim hotelima i trgovačkim lancima Ivan Curić i Paula Klaić Saulačić Uzeli stvar u svoje ruke i snašli se. Zbog korone sada za svoje lubenice dobivaju više nego prije: "Ovakvu cijenu nikada nismo imali"

Potreba za redizajnom nastala je na temelju zahtjeva poslovnih partnera i korisnika s tržišta SAD-a, Kanade, Kine, Japana te zemalja Europske unije. Kako bi dodatno osposobili i funkcionalno prilagodili stranicu, FLEET je pokrenuo istraživanje na šest različitih ciljnih skupina čime su osigurane dodatne informacije pri izradi, a na tragu potreba krajnjih korisnika. U istraživanju su korišteni podaci skupina poput zaposlenih žena i muškaraca dobne skupine 18-49 godina, mladića i djevojaka mlađe dobne skupine između 23 – 35 godina, bračnih parova s djecom, poslovnih ljudi, osoba s naglašenom potrebnom za učestalim putovanjima te dosadašnjih korisnika internet stranice FLEET-a.

Konačni rezultat rezultirao je izgledom i sadržajem koji svakoj od interesnih grupa može na jednostavan način doći do željenih podataka. Stranica je jednostavna za navigiranje, dizajnerski atraktivna i skladno raspoređena. Ono što je najviše traženo od svih strana uključenih u izradu nove stranice je dizajn prilagođen tabletima i mobilnim uređajima te jednostavno upravljanje. Također su sve skupine naglasile potrebu za jednostavnim pregledom stranice, atraktivnim dizajnom te kratkim vremenskim rokom potrebnim za realizaciju rezervacije željenog modela ili dobivanja potrebnih informacija prilikom odlučivanja o eventualnoj kupnji.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook