Kada smo prvi puta testirali Captur, zapitali smo se je li riječ o najzgodnijem crossoveru B segmenta? Sada nam izgleda da sa sigurnošću možemo potvrditi kako je odgovor potvrdan, posebno ako u obzir uzmemo izvedbu Helly Hansen.


 

Podsjetimo se, Renault Captur je ustvari francuski "brat" nissanovog Jukea koji je svojevrsni začetnik segmenta tzv. kompaktnih crossovera. Captur je najavljen još 2011, a u produkcijskoj je izvedbi predstavljen na ženevskom salonu 2013. te se nedugo zatim i pojavio na europskim tržištima, uključujući i ono naše. Od tada pa do danas, Captur se prometnuo u jednog od najpopularnijih malih SUV-ova što potvrđuju i više no solidni prodajni rezultati koji ga smještaju u sam vrh segmenta kompaktnih crossovera.

Vezani članci Slika nije dostupna Hrvatska premijera za Nissan Qashqai – krivac za crossover groznicu sada izgleda drugačije Slika nije dostupna Renault objavio cijene novog Espacea u Hrvatskoj

Glavni adut Captura uvjerljivo je dizajn, no ne treba zaboraviti niti solidnu opremljenost te cijenjenu motorizaciju, posebno kada je u pitanju ovom prilikom testirani 1.5 dCi. Inače, Captur je na našem tržištu dostupan upravo s ovim jednim dieselskim te dva benzinska motora. Konkretnije, riječ je o 0,9 (3 cilindra) te 1,2-litrenim (4 cilindra) TCe turbobenzinskim motorima snage od 90 i 120 KS te 1,5-litrenom dCi motoru snage od 90 KS.

Uz ručni 5-stupanjski prijenos dCi 90 je moguće naručiti i s EDC mjenjačem s dvije spojke koji pak čini jedini izbor kod snažnijeg benzinca. Što se opreme tiče tu su redom paketi Authentique, Expression, Dynamique i testirani Helly Hansen. Inače, cijene renaultovog Captura kreću od 106.400 Kn koliko stoji početni benzinski Energy TCe 90 Authentique, preko 119.440 Kn koliko je potrebno izdvojiti za početni diesel (Energy dCi 90 Authentique) do 152.400 Kn koliko stoji najskuplja izvedba.

Modeli Helly Hansen u ponudi su uz benzinske motore Energy TCe 90 i TCe 120 EDC (134.400 i 154.400 Kn) te uz dieselski Energy dCi 90 Stop & Start, odnosno EDC (147.400, odn. 163.400 Kn).

Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.