Nakon što je nedavno Bugatti najavio izradu novog najbržeg proizvodnog automobila na svijetu, stiže odgovor iz SSC North America.
Podijelite
Dok Tuatara ulazi u završnu fazu proizvodnje, američka tvrtka SSC završila je zadnja testiranja njenog motora nakon cijelog dana dyno testova tijekom kojeg je novorazvijen pogonski sklop iz SSC-a prošao konačan ispit svojih mogućnosti ne bi li se otkrile i neke posljednje, nepredviđene slabosti ili nedostatci.
Nakon završetka testiranja trajnosti i performansi, Tuatarin novi pogonski sklop zadovoljio je sve projektne specifikacije s odličnim ocjenama. Ovaj novorazvijeni twin-turbo V8 motor dolaziti će standardno s Tuatara modelom a svojim novim vlasnicima nuditi će 1.350 KS i nevjerojatnih 1.735 Nm okretnog momenta koristeći standardno 91-oktansko benzinsko gorivo.
Tijekom testiranja pokazalo se da je srčana V8-ica sposobna za čak preko 1.700 KS što će biti zanimljiv podatak onima koji ne vole i ne žele biti ograničeni zakonskim propisima.
Nakon tri godine projektiranja i nebrojenih sati rada SSC-ovih inženjera, konačan rezultat je nevjerojatno pitom paket s izuzetnim svakodnevnim voznim karakteristikama koje kriju pravu divlju zvijer.
''Ovo je ponosan trenutak za sve nas koji smo sudjelovali u ovom projektu. Ovaj nevjerojatno svestran paket već je sada dokazao da se vrlo lako može voziti na svakodnevnoj bazi u bilo kakvim vremenskim uvjetima i u bilo kojem dijelu svijeta dok istovremeno može samopouzdano izaći iz boksa na Nurburgringu i s lakoćom savladati sve izazove koje nosi obaranje brzinskog rekorda. Svestran, učinkovit, pitom, divlji...inženjerski uspjeh!'' rekao je osnivač i glavni dizajner SSC-a, Jerod Shelby.
Automobil na vazi pokazuje tek 1.250 kg zahvaljujući karbonskoj konstrukciji a od karbona su i kotači, te aluminijskim zonama za apsorpciju energije prilikom udarca. To znači da će SSC Tuatara postići omjer snage i mase od 1.125 KS po toni. Tuatara bi tako trebala moći ubrzati od 0-100 km/h za 2.5 sekunde i postići maksimalnu brzinu od oko 444 km/h.
U iščekivanju prvog javnog testiranja Tuatare za pripadnike tiska i potencijalne kupce, američka tvrtka tvrdi da će se čekanje isplatiti jer će Tuatara napraviti ono što mnogi superautomobili ne bi mogli izdržati, a tim inženjera iz SSC-a čak je tražio da novorazvijeni motor pod poklopcem Tuatare prođe testiranje trajnosti rada motora pri kojem se motor vrti na stalnih 5.500 o/min te se na njega stavi ogromno opterećenje tijekom cijelih 5 minuta dok inženjeri vrijedno prikupljaju informacije o radu motora. Nakon što prođe tih 5 minuta, motor se baca u ler na 30 sekundi da bi se ispušni ventili ohladili da bi se nakon toga odmah vratio na 5.500 o/min na još jedan set od 5 minuta ekstremnog opterećenja. Uspješno dovršeno testiranje definitivno je čvrst argument u korist Tuatare.
SSC North America, nekadašnji Shelby SuperCars Inc., američka tvrtka za proizvodnju automobila osnovana je 1998. godine a njen osnivač je Jerod Shelby koji unatoč slavnom prezimenu nije u nikakvim rodbinskim vezama s dizajnerom automobila Carrollom Shelbyjem.
SSC North America sigurno vam je poznata po SSC Aero modelu opremljenim s twin-turbo V8 motorom. Taj V8 motor zapremnine 6.35 litara dostavlja 1.287 KS čime je SSC Aero najsnažniji proizvodni automobil na svijetu čak jači i od Bugatti Veyrona čiji motor dostavlja 1.200 KS.