Kako ga god nazivali, mnogima još uvijek nije jasno što točno BMW želi postići novim automobilom. Naime, u ponudi su već provjereni modeli - serija 5, pa serija 5 karavan, kao i X5 te X6. Za koga je onda, u biti, zamišljen Gran Turismo.
Pročitajte i ovo
Novi model duži no ne i teži
Novi CLS: Opaka njuška, zavodljiv bok i elegantna stražnjica
Potpuno nov izgled
Novi Citroen C4 dulji, štedljiviji i ljepši
Objavljeni detalji
Sin poznate hrvatske pjevačice završio u istražnom zatvoru: Napao indijske dostavljače, ukrao im bicikle i novac
više ozlijeđenih
FOTO Užas na Savi: Tragedija je upravo postala još veća, porastao broj preminulih, otkriveno iz koje su zemlje
Nestala u utorak
Pronađena djevojčica za kojom se tragalo u Zagrebu
'Smatram da ovakvog automobila još nema na tržištu. To je vozilo koje kombinira visoku razinu funkcionalnosti s elegancijom. Mislim da za takvim automobilom postoji velika potreba i on je na poseban način luksuzan. Naime, putnici to vrlo jasno osjećaju dok ga ljudi kada ga vide na cesti, ne doživljavaju odmah takvim. Mislim da to odgovara vremenu u kojem živimo', kaže Adrian Van Hooydonk, šef dizajna u BMW-u.
Dakle, funkcionalnost kao jedna od vodećih smjernica. Naime, određeni ljudi, koji puno putuju i koji traže luksuz, ujedno traže i prostor za prevesti, primjerice, sliku ili golf torbe. To bi mogla biti limuzina, no ona nema dovoljno mjesta. Rješenje je onda karavan, ali on ne pruža adekvatan društveni status. Možda X5? Ne, on je previsok, zbog čega dame i stariji ljudi imaju problema pri ulasku. Treba, dakle, produljiti limuzinu, dodati joj karavanski nastavak ali i spljoštiti taj nastavak da izgleda kao coupe. No, ne smije se kompromitirati prostor za glavu. Uz to, prtljažnik mora biti odvojen od putnika kao kod limuzine.
'Osobna prostranost znači komfor koji osjećam u ovom vozilu. Kod ulaska u vozilo, ne moram se penjati, a, opet, sjedeća pozicija nije taklo niska kao u tipičnoj limuzini. Ona je točno u sredini između one kod limuzine i SAV-a. To vam daje posebnu udobnost i u vožnji. Kada je riječ o putnicima straga, njihov je prostor za noge povećan pa je čak veći i od onog u seriji 7. I prostor za glavu je na razini modela X5. Sve to zajedno čini osobni prostor', objašnjava Klaus Dräger, član uprave BMW-a
Dakle, BMW ima viziju, ali im je jasno da će kupce morati prvo naučiti što sve može ovaj automobil. 'Kupac, da, to će biti zanimljiva priča jer je ovaj automobil potpuno nov te na tržištu još ne postoji oformljen segment. No mi smatramo kako ima puno ljudi koji žele sjediti povišeno kako bi imali bolji pregled na promet. Također mislimo kako je mnogo onih koji žele uživati u luksuzu, ali se ne žele odreći funkcionalnosti. To ovaj automobil ujedinjuje i mislimo kako će se mnogi kupci automobila iz raznih segmenata odlučiti za ovakav automobil.
Nova će automobilska klasa krajem godine biti spremna za kupce.'
Službeni dolazak na tržište predviđen je za studeni ove godine. Tada ćemo i vidjeti koliko je Gran Turismo na bavarski način zaista revolucionaran.
Emisiju Automotiv možete gledati na programu Nove TV nedjeljom u jutarnjim satima.