Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Mazda MX-5 prototip sa superpunjačem i 241 KS

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Na ovogodišnjem auto salonu u njemačkom Leipzigu Mazda je predstavila prototip MX-5 sa superpunjenjem nazvan Yusho.

Mazda je na 2012 Auto Mobil International Showu (AMI) u njemačkom gradu Leipzigu u petak iznenadila posjetitelje s vrlo intrigantnim uratkom, prototipom nazvanim MX-5 Yusho nazvanim prema japanskoj riječi za pobjedu.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Savjeti stručnjaka Stigle vrućine, evo kako pripremiti automobil da se lakše bori s njima Slika nije dostupna Velika istraga FOTO Učenici se u školi pozdravljaju s 'Heil Hitler!'

Mat bijela boja i 17-inčni antracit sivi naplatci omotani Toyo Proxes R888 gumama dimenzija 215/45 R17, spušten ovjes, spojler na poklopcu prtljažnika, karbonski stražnji difuzor koji udomljuje dvije središnje smještene ispušene cijevi, to su tek neke od karakteristika novog prototipa ovog vrlo popularnog kabrioleta koji danas već uživa legendarni status. Od prve Miate koja se na tržištu pojavila 1989. godine do danas, ovo je uvjerljivo jedan od najprodavanijih sportskih kabrioleta s dvoja sjedala u povijesti.

Pored estetski vrlo privlačnih vanjskih obilježja, prava čarolija ipak se skriva ispod ljušture sportskog kabrioleta gdje se nalazi 2.0-litreni MZR 4-cilindrični benzinac popraćen superpunjačem, intercoolerom, posebnim Cosworth klipovima i klipnjačama, posebno izrađenim ispušnim sustavom i reprogramiranim softverom.

Sve te modifikacije podigle su izlaznu snagu četverocilindrične jedinice sa 160 KS dostupnih pri 6.700 o/min na 241 KS dostupnih pri 6.800 okretaja u minuti dok je maksimalan okretni moment sa prijašnjih 188 Nm (pri 5.000 o/min) porastao na 274 Nm dostupnih pri 5.400 o/min.

Mazda, nažalost, nije objavila točne informacije o masi automobila ili ubrzanju ali su rekli da MX-5 Yusho postiže maksimalnu brzinu od 240 km/h te da joj do 100 km/h treba oko 6 sekundi.

Vezano za sustav prijenosa, dorađeno ACT kvačilo pomaže prenijeti snagu na površinu dok skraćen prijenosni omjer maksimalno iskorištava performansni potencijal.

Ljubitelji Miate već godinama tupe da Mazdini inženjeri jednostavno trebaju baciti 2.3-litreni MZR DISI Turbo motor (iz Mazdaspeed 3 modela) pod haubu i sve je riješeno, međutim u Mazdi kažu da ne samo što ovaj agregat ne bi stao u kućište motora već da isti niti ne odgovara karakteru automobila.

Pod karoserijom su se našle još poneke novosti u obliku dorađenog ovjesa sa Bilstein amortizerima te većim stabilizacijskim šipkama.

U unutrašnjosti je MX-5 Yusho pak opremljen upravljačem s umetcima od brušene kože i Recaro sportskim sjedalima u kombinaciji kože i Alcantare.

Za sada još nema informacija o planovima japanskog proizvođača da baci Yusho u proizvodnju a ako se to ne dogodi bilo bi barem lijepo da ponude poseban paket opreme s gore spomenutim dodacima.
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene