Od danas, trgovački lanac TOMMY nositelj je prestižnog međunarodnog certifikata "Customers' Friend - Vrhunska Izvrsnost" koji se dodjeljuje isključivo tvrtkama spremnima obvezati se na uzoran odnos prema svojim kupcima

Galerija


 Od danas trgovački lanac TOMMY bogatiji je za prestižno priznanje "Customers' Friend – Vrhunska Izvrsnost" koje dodjeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS - International Certification Association sa sjedištem u Zurichu, Švicarska.

Vezani članci Glasovanje, ilustracija Iznenađujuća kandidatura za splitskog gradonačelnika: ''Brojni sugrađani i poznanici me nagovaraju'' PR Budi prijatelj djece

Customers' Friend certifikat je prestižno međunarodno priznanje koje se dodjeljuje isključivo tvrtkama i organizacijama spremnima obvezati se na uzoran odnos prema svojim kupcima. 
Kako bi se kvalificirali za zlatnu medalju "Customers' Friend", organizacije nominirane u okviru ovog programa prolaze strog proces analize koja uključuje niz provjera koje provodi organizacija ICERTIAS.

U sklopu analize za Customers' Friend certifikaciju, tvrtka TOMMY je prošla detaljan proces istraživanja i verifikacije od strane međunarodne organizacije ICERTIAS, a koji je temeljen na četiri glavna analitička "stupa": 1. Ugled, 2. Komunikacija i društvene mreže 3. Korisničko iskustvo; i 4. Povjerenje.

PR
PR


Svaki od ovih analiziranih "stupova" podijeljen je na dodatne podskupine koje se pojedinačno vrednuju.

Npr. "ugled" se ocjenjuje na temelju devet odvojenih podskupina: Odnos s kupcima; Podrška korisnicima; Odnos sa zaposlenicima; Odnos s poslovnim partnerima; Inovacija; Financijska stabilnost; Kvaliteta proizvoda i usluga na tržištu; Konkurentnost i Društvena odgovornost. U “komunikaciji i društvenim mrežama” procjenjuju se tri podskupine: Odnosi s medijima; Digitalna komunikacija; i Klasični kanali komunikacije. U “korisničkom iskustvu” procjenjuje se pet podskupina: Intuitivnost; Jednostavnost; Brzina; Trajnost; i Dostupnost. U posljednjoj skupini ocjenjuje se: Kompetencija; Pouzdanost; Integritet i Transparentnost.

Kako bi bili nagrađeni “Customers’ Friend” certifikatom i zlatnom medaljom, tvrtka TOMMY je bila ocjenjena u ukupno 21 kategoriji tijekom procesa analize. Svaka kategorija rangirana je ocjenom od 1 (najniža) do 5 (najviša).

Zahvaljujući visokim ocjenama, tvrtka TOMMY je legitimno stekla pravo na status "Customers’ Friend – Vrhunska Izvrsnost" (engl. Customers' Friend - Superior Excellence).

PR
PR


Potpisivanjem službene Customers' Friend deklaracije koja obvezuje tvrtke na održavanje izvrsnog odnosa sa svojim kupcima, partnerima i zaposlenicima – tvrtka TOMMY je ispunila sve uvjete u cijelosti kao nositelj prestižnog međunarodnog statusa i priznanja "Customers' Friend – Vrhunska Izvrsnost ".
Ovaj prestižni međunarodni certifikat tvrtki TOMMY predstavlja dokaz i potvrdu da je na pravom putu i da svoj kontinuirani rast temelji na zdravim osnovama, što je, vjerujemo, jedini pravi put i garancija dugoročnog uspjeha kojem tvrtka TOMMY stremi od svoga osnutka. Zadovoljstvo kupaca uz zadovoljstvo djelatnika, ultimativni je cilj koji tvrtku Tommy vodi naprijed, a uspješan poslovni rezultat samo je prirodna posljedica ostvarenja ovih ciljeva, na radost budućeg razvoja tvrtke TOMMY.

ICERTIAS - INTERNATIONAL CERTIFICATION ASSOCIATON:

ICERTIAS je privatna, politički neovisna, međunarodna organizacija za istraživanje tržišta i certifikaciju, koja otkriva, potvrđuje i nagrađuje vodeće tvrtke, proizvode i usluge, usmjeravajući potrošače širom svijeta na najbolje što tržište može ponuditi.

Svojim Best Buy Award, QUDAL-QUALITY meDAL i Customers' Friend certifikacijskim programima, ICERTIAS je trenutno prisutan u više od 40 zemalja na pet kontinenata. Osnovana u Švicarskoj 2011. godine, organizacija ICERTIAS registrirana je kao "ICERTIAS - International Certification Association GmbH" u Trgovačkom registru kantona Zürich. Za više informacija posjetite www.icertias.com.