Od danas, trgovački lanac TOMMY nositelj je prestižnog međunarodnog certifikata "Customers' Friend - Vrhunska Izvrsnost" koji se dodjeljuje isključivo tvrtkama spremnima obvezati se na uzoran odnos prema svojim kupcima

Galerija


 Od danas trgovački lanac TOMMY bogatiji je za prestižno priznanje "Customers' Friend – Vrhunska Izvrsnost" koje dodjeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS - International Certification Association sa sjedištem u Zurichu, Švicarska.

Vezani članci Slika nije dostupna Preostalo još nekoliko dana za osvajanje Audija! Slika nije dostupna Malo koji čovjek bi napravio ono što radi ovaj pas...

Customers' Friend certifikat je prestižno međunarodno priznanje koje se dodjeljuje isključivo tvrtkama i organizacijama spremnima obvezati se na uzoran odnos prema svojim kupcima. 
Kako bi se kvalificirali za zlatnu medalju "Customers' Friend", organizacije nominirane u okviru ovog programa prolaze strog proces analize koja uključuje niz provjera koje provodi organizacija ICERTIAS.

U sklopu analize za Customers' Friend certifikaciju, tvrtka TOMMY je prošla detaljan proces istraživanja i verifikacije od strane međunarodne organizacije ICERTIAS, a koji je temeljen na četiri glavna analitička "stupa": 1. Ugled, 2. Komunikacija i društvene mreže 3. Korisničko iskustvo; i 4. Povjerenje.

PR
PR


Svaki od ovih analiziranih "stupova" podijeljen je na dodatne podskupine koje se pojedinačno vrednuju.

Npr. "ugled" se ocjenjuje na temelju devet odvojenih podskupina: Odnos s kupcima; Podrška korisnicima; Odnos sa zaposlenicima; Odnos s poslovnim partnerima; Inovacija; Financijska stabilnost; Kvaliteta proizvoda i usluga na tržištu; Konkurentnost i Društvena odgovornost. U “komunikaciji i društvenim mrežama” procjenjuju se tri podskupine: Odnosi s medijima; Digitalna komunikacija; i Klasični kanali komunikacije. U “korisničkom iskustvu” procjenjuje se pet podskupina: Intuitivnost; Jednostavnost; Brzina; Trajnost; i Dostupnost. U posljednjoj skupini ocjenjuje se: Kompetencija; Pouzdanost; Integritet i Transparentnost.

Kako bi bili nagrađeni “Customers’ Friend” certifikatom i zlatnom medaljom, tvrtka TOMMY je bila ocjenjena u ukupno 21 kategoriji tijekom procesa analize. Svaka kategorija rangirana je ocjenom od 1 (najniža) do 5 (najviša).

Zahvaljujući visokim ocjenama, tvrtka TOMMY je legitimno stekla pravo na status "Customers’ Friend – Vrhunska Izvrsnost" (engl. Customers' Friend - Superior Excellence).

PR
PR


Potpisivanjem službene Customers' Friend deklaracije koja obvezuje tvrtke na održavanje izvrsnog odnosa sa svojim kupcima, partnerima i zaposlenicima – tvrtka TOMMY je ispunila sve uvjete u cijelosti kao nositelj prestižnog međunarodnog statusa i priznanja "Customers' Friend – Vrhunska Izvrsnost ".
Ovaj prestižni međunarodni certifikat tvrtki TOMMY predstavlja dokaz i potvrdu da je na pravom putu i da svoj kontinuirani rast temelji na zdravim osnovama, što je, vjerujemo, jedini pravi put i garancija dugoročnog uspjeha kojem tvrtka TOMMY stremi od svoga osnutka. Zadovoljstvo kupaca uz zadovoljstvo djelatnika, ultimativni je cilj koji tvrtku Tommy vodi naprijed, a uspješan poslovni rezultat samo je prirodna posljedica ostvarenja ovih ciljeva, na radost budućeg razvoja tvrtke TOMMY.

ICERTIAS - INTERNATIONAL CERTIFICATION ASSOCIATON:

ICERTIAS je privatna, politički neovisna, međunarodna organizacija za istraživanje tržišta i certifikaciju, koja otkriva, potvrđuje i nagrađuje vodeće tvrtke, proizvode i usluge, usmjeravajući potrošače širom svijeta na najbolje što tržište može ponuditi.

Svojim Best Buy Award, QUDAL-QUALITY meDAL i Customers' Friend certifikacijskim programima, ICERTIAS je trenutno prisutan u više od 40 zemalja na pet kontinenata. Osnovana u Švicarskoj 2011. godine, organizacija ICERTIAS registrirana je kao "ICERTIAS - International Certification Association GmbH" u Trgovačkom registru kantona Zürich. Za više informacija posjetite www.icertias.com.