Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Facebook je jučer objavio promjenu načina na koji se obavijesti prikazuju korisnicima na News Feedu.


Facebook najpopularnije obavijesti, one s mnogo komentara i lajkova, želi dignuti na vrh prikaza obavijesti kako ih korisnici ne bi propustili.

Vezani članci Slika nije dostupna Facebook se ponovno mijenja! Slika nije dostupna FOTO OVAKO izgleda novi Facebook!

Naime, prosječan korisnik Facebooka vidi samo 20 posto postova svojih prijatelja i stranica koje prati. Facebook ostatak filtrira pomoću algoritama koji otkrivaju koje vas obavijesti više zanimaju, a koje manje.

>>Student FER-a dobio je posao u Facebooku: Javio sam se Zuckerbergu...

Ovakav način vođenja informacija ostavio je neke korisnike nezadovoljnima, pa su u Facebooku odlučili otkriti malo više o svom sustavu prikaza.

Kako je objašnjeno na posebnom događaju u sjedištu Facebooka u Menlo Parku, svakoj se obavijesti dodjeljuju bodovi, a one s najvišim vrijednostima nalaze se na vrhu News Feeda, prenosi Mashable.

Kako određuju koliko će neka obavijest dobiti bodova?

Pomoću niza čimbenika, kao što su odnos koji korisnik ima s autorom obavijesti, broj komentara, dijeljenja, odnosno lajkova.Prije bi se na vrhu našle nove obavijesti, čak i ako bi imale manje bodova od starijih. Međutim, sustav je promijenjen tako da se sada i starije obavijesti, koje su objavljene ranije tog dana, ali ih korisnik nije pregledao, nalaze uz nove obavijesti na vrhu prikaza.

>>Facebook zna što ste radili prošlog ljeta!

Promjene su implementirane na internetskoj verziji, no primjena je još u tijeku na mobilnim uređajima, rekao je Lars Backstrom, menadžer inženjera u Facebooku.

Nedavno istraživanje tvrtke pokazalo je da je novi sustav doveo do porasta čitanja obavijesti od 13 posto te porasta interaktivnosti - lajkova, dijeljenja i komentara - od pet posto. (VLM)

 DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook