Facebook je precijenio koliko su korisnici prosječno provodili vremena gledajući videa, priznali su, prenosi BBC. Jedan oglašivač tako sugerira da je u nekim slučajevima statistika gledanja videa precijenjena i do 80 posto.
Analitika Facebooka važan je alat za oglašivače koji ih koriste kako bi shvatili koliko se njihov video sadržaj gleda.
Iz društvene mreže poručili su da je pogreška ispravljena. A ta pogreška utjecala je na Facebook podatke koji su oglašivačima trebali ukazivati na to koliko su ljudi u prosjeku gledali video.
Međutim, mjerenje nije uključivalo gledatelje koji su videe gledali kraće od tri sekunde. Na taj način napuhano je prosječno vrijeme gledanja svakog videa.
Facebook je o pogrešci obavijestio priopćenjem u kojem su, među ostalim, naveli da je problem riješen i da neće utjecati na naplatu. Također, kažu da su o svemu obavijestili partnere.
Wall Street Journal citirao je agenciju za prodaju oglasnog prostora Publicis iz koje su poručili da je ova činjenica neprihvatljiva. U Publicisu smatraju da se ovime pokazala potreba za trećom stranom koja bi potvrđivala statistike prikupljene od strane Facebooka.
-
Iz minute u minutu
Hoće li ovako izgledati Plenkovićeva većina? Oglasio se član Domovinskog pokreta: "Znate koja je naša polazišna osnova"
-
Neugodan susret
Spustio se u podrum i prestravio: "Prostrijelila ga je pogledom, a djelovala je zastrašujuće"
-
U očekivanju nove Vlade
Plenković: "Izjava šefa IDS-a bila je sjajna"