Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Jedan od oglašivača sugerira da je u nekim slučajevima statistika gledanja videa precijenjena i do 80 posto.


Facebook je precijenio koliko su korisnici prosječno provodili vremena gledajući videa, priznali su, prenosi BBC.  Jedan oglašivač tako sugerira da je u nekim slučajevima statistika gledanja videa precijenjena i do 80 posto.

Vezani članci Hrvoje Tomasović Kirurg Tomasović požalio se da ga traži policija: "Ujutro su mi došli na vrata. Mojim ukućanima rečeno je da su došli radi Facebooka" Računalo, ilustracija Zasmetalo mu uhićenje pijanog biciklista pa putem Facebooka izvrijeđao policiju. Stiže mu prekršajna prijava

Analitika Facebooka važan je alat za oglašivače koji ih koriste kako bi shvatili koliko se njihov video sadržaj gleda.

Iz društvene mreže poručili su da je pogreška ispravljena. A ta pogreška utjecala je na Facebook podatke koji su oglašivačima trebali ukazivati na to koliko su ljudi u prosjeku gledali video.

Međutim, mjerenje nije uključivalo gledatelje koji su videe gledali kraće od tri sekunde. Na taj način napuhano je prosječno vrijeme gledanja svakog videa.

Facebook je o pogrešci obavijestio priopćenjem u kojem su, među ostalim, naveli da je problem riješen i da neće utjecati na naplatu. Također, kažu da su o svemu obavijestili partnere.

Wall Street Journal citirao je agenciju za prodaju oglasnog prostora Publicis iz koje su poručili da je ova činjenica neprihvatljiva. U Publicisu smatraju da se ovime pokazala potreba za trećom stranom koja bi potvrđivala statistike prikupljene od strane Facebooka.

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju