Posada Nove TV osvojila je ukupno drugo mjesto na europskoj medijskoj regati. Nova TV bila je najbolje plasirana hrvatska medijska posada. Regata za medije održava se u sklopu Fiumanke. 20. jubilarna riječka regata okupila je 181 posadu iz 5 zemalja.
Pročitajte i ovo
Na brodu Rovinj
Fiumanka za medije: Ekipa Nove TV kreće u obranu naslova
Koristili male trikove
'Mirili smo se i svađali. Bilo je fantastično'
Zahvaljujući medijskim jedrima Fiumanka je već odavno otplovila daleko izvan nacionalnih granica. Trinaest godina uzastopce na Fiumanki jedre novinari, od čega sedam na jedinstvenoj europskoj medijskoj regati.
Iz godine u godinu Fiumanka okuplja sve veći broj novinara koji sudjeluju u njenom sportskom dijelu.
Medijska regata na Fiumanki postala je tradicija. Tijekom dva dana, novinari privremeno tipkovnice i kamere zamijene jedrima i konopima, a umjesto vijesti prati se vremenska prognoza. Fiumanka je zahvaljujući medijskoj regati postigla velik iskorak u međunarodnoj prepoznatljivosti.
Tradicija jedrenja medijskih kuća u sklopu Fiumanke traje već trinaest godina, a povodom ulaska Hrvatske u Europsku uniju 2013. godine, ova čak i u svjetskim razmjerima jedinstvena regata prerasla je u europsku jedriličarsku manifestaciju službenog naziva European Media Sailing Race (EMSR), u čiju su se organizaciju pored agencije 2. mjesto, uključili Grad Rijeka i Hrvatska radiotelevizija.
Direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristijan Staničić izjavio je u subotu u Rijeci da svi mogu biti zadovoljni dobro odrađenom predsezonom jer je u prvih pet mjeseci povećan broja dolazaka turista, i vjeruje da su se turistički radnici dobro pripremili i za špicu sezone.
"Smatram da možemo svi biti zadovoljni s predsezonom. To je ono što smo najavljivali, u prvih pet mjeseci bilježimo trend rasta broja dolazaka turista s ključnih emitivnih tržišta, kao i s dalekih tržišta," rekao je direktor HTZ-a koji je u Rijeci nazočio 20. Međunarodnoj jedriličarskoj regati krstaša – Fiumanka.
Staničić je ocijenio da je presezona dobro odrađena. Sada smo na ulazu u špicu turističke sezone, kada se očekuje najintenzivniji turistički promet i vjerujem da su svi turistički radnici dobro pripremili sve što će ponuditi gostima, dodao je.
Naglasio je kako je HTZ odradio glavni dio promotivnih aktivnosti na sajmovima i marketinške kampanje te očekuje da se će u istom tonu nastaviti i u glavnoj sezoni.
Direktor HTZ-a koji je nazočio jubilarnoj 20. Međunarodnoj jedriličarskoj regati krstaša – Fiumanka, rekao je kako to sportsko natjecanje promovira i nautički turizam.
"Drago mi je da je Fiumanka nakon dva desetljeća izrasla u sjajnu manifestaciju, koja promovira nautički turizam. Ove godine je više od 200 sudionika, a uz jedrenje je priređen i bogat gastronomski i zabavni program, što je i za Rijeku i za Hrvatsku sjajna promocija," naglasio je.