Obavijesti Video Pretražite Navigacija
200 milijuna eura

VIDEO/FOTO Trenutak za pamćenje: Napokon je probijena druga cijev tunela Učka, prva je izgrađena još u doba Jugoslavije

Aktualno Galerija Probijanje druge cijevi tunela Učka - 1 Probijanje druge cijevi tunela Učka - 1 Foto: Damir Skomrlj/Cropix Probijanje druge cijevi tunela Učka - 2 Probijanje druge cijevi tunela Učka - 2 Foto: Damir Skomrlj/Cropix Probijanje druge cijevi tunela Učka - 3 Probijanje druge cijevi tunela Učka - 3 Foto: Damir Skomrlj/Cropix Probijanje druge cijevi tunela Učka - 4 Probijanje druge cijevi tunela Učka - 4 Foto: Damir Skomrlj/Cropix +3 Probijanje druge cijevi tunela Učka - 5 Galerija 1/8 >>
Svečanost probijanja druge cijevi tunela Učka dužine 5,63 kilometara održana je u ponedjeljak.

Istarski ipsilon s tunelom Učka jedan je od najprometnijih cestovnih pravaca u Hrvatskoj, gdje tijekom ljetne sezone prolazi 30 posto turističkog prometa u državi.

Napokon je probijena druga cijev tunela Učka. Riječ je o trenutno najvećoj infrastrukturnoj cestovnoj investiciji u Hrvatskoj vrijednoj 200 milijuna eura, a cijeli projekt trebao bi biti gotov do početka iduće turističke sezone.

Kroz tunel Učka godišnje prođe 11 milijuna putnika pa nakon izgradnje druge cijevi, kreće rekonstrukcija postojeće i u konačnici bi se od Pule do Zagreba trebalo stići u dva i pol sata bez zaustavljanja.

Pročitajte i ovo Davor Šušković - 5 Kuhar s balkona Doktor znanosti s diplomom FER-a dao otkaz kako bi pekao roštilj: "To je takvo olakšanje"

Pročitajte i ovo Ilustracija Umjesto frižidera radijator Ledeno čudovište se budi te prijeti milijunima: "Bila bi to apsolutna katastrofa za svijet"

Prva cijev je izgrađena još u doba Jugoslavije. Duljina nove tunelske cijevi je 5630 metara, a osim nje izgrađena su i 24 poprečna tunelska priključka koja povezuju dvije cijevi, 12 pješačkih i 12 vozačkih. Ukupno je na probijanju cijevi potrošeno 1000 tona tekućeg eksploziva, a iskopano 1,3 milijuna tona kamenog materijala.

Radnicima je za probijanje druge cijevi tunela trebalo točno dvije godine i osam mjeseci i to neprekidnog rada u tri smjene sedam dana tjedno i 24 sata dnevno.

Osim u izgradnju preostale dvije trake do Matulja krenut će dupliranje vijadukata preko Limskog kanala i rijeke Mirne u Istri čime će Istarski ipsilon biti potpuno završen s četiri prometne trake na svim dionicama.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene