Ovogodišnje 7. izdanje Weekend Media Festivala okupit će od 18. do 21. rujna u Rovinju više od 4000 sudionika i posjetitelja koji će moći sudjelovati u pedesetak predavanja i panel diskusija, radionica i prezentacija domaćih i regionalnih stručnjaka o brzim promjenama i procesima u regionalnoj komunikacijskoj industriji, ali i o restrukturiranju hrvatskog businessa.
Pročitajte i ovo
Sezona u produžetku
Doći do slobodnog mjesta ovdje ravno je dobitku na lutriji: "Bukirana sam do 11. mjeseca"
Najbolja je Maja Blumešajn
Nova TV osvojila nagradu za digitalca godine
'Imamo dosad najviše predavača i panelista - 130, a pojačali smo i program radionica jer želimo da se ljudi iz Rovinja vrate s konkretnim znanjima kako bi ih odmah mogli primjeniti u poslu. Nakon cjelodnevnih predavanja i panela, slijedi cjelonoćna zabava jer Weekend živi 24 sata na dan', najavio je direktor festivala Tomo Ricov na današnjoj konferenciji za novinare.
Organizatori napominju da će pozornost i ovogodišnjeg izdanja Weekend Media Festivala - gdje ništa nije obavezno, a može se izabrati sve - biti usmjerena na prilagodbu medija svijetu brzih promjena, uz kreativnost kao potku.
Najveći regionalni festival komunikacija DONOSI...
Prvi puta na festivalu gostuje vlasnik srpske Pink televizije Željko Mitrović koji će govoriti o svojim regionalnim planovima.
O situaciji u novinarstvu govorit će urednici nekoliko regionalnih informativnih programa, dok će u predavanju pod nazivom "Zaustavite Reuters!" predstavnici HRT-a, Nove TV, RTL-a te N1 televizije i Al Jazeera Balkans odgovoriti na pitanja ima li mjesta za nove 'news kanale' i kako pronaći svoj medijski prostor.
Na pitanje jesu li odnosi s javnošću došli do svog prirodnog kraja odgovorit će pročelnik Centra za marketing i odnose s javnošću Sveučilišta u Ljubljani Dejan Verčič, a predavanje pod nazivom 'Otići ili ostati?' održat će grupa znanstvenika potaknuta tezom nedavno objavljenog članka da se uspjeti može samo ako se ode u inozemstvo.
Može li se ipak ostati u Hrvatskoj, a imati klijente u inozemstvu, ocijenit će i predstavnici najvećih hrvatskih tvrtki koje su prošle prilagodbu novim tržišnim uvjetima.
I dok 'ozbiljno' novinarstvo prolazi duboku krizu, 'neozbiljno' je, čini se, u usponu, tvrde iz Weekend Media Festivala pa su tako ove godine odlučili uvrstiti u program raspravu o važnosti humora u društvu uz primjere s humorističkih portala (News bar, Njuz.net, Tin Vodopivec). To i ne čudi zna li se da je, primjerice, u Velikoj Britaniji humor prava industrija.
Weekend Media Festival predstavit će također najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije na reviji BalCannes za što prijave traju do 8. rujna te će se dodijeliti nagrade najboljima iz regionalne digitalne industrije.
Na Weekend partyijima sudionike će zabavljati brojni DJ-i, Psihomodo Pop i novosadske The Frajle.
Festival se održava u pet dvorana stare Tvornice duhana Rovinj, a ove godine zemlja partner je Slovenija. (Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook