Najstariji hrvatski Oldtimer klub Zagreb organizirao je tradicionalnu utrku, a sve u povodu 100-godišnjice prve automobilističke utrke u Hrvatskoj.
Pročitajte i ovo
traže novo rješenje
Tomašević: "Za prolaz Hitne nisu problem stupići već ilegalno parkirani automobili"
Viša od prosjeka
Imate li vi ovoliko? Objavljena prosječna plaća u Zagrebu, u ovoj djelatnosti najviše se zarađuje
Ruta do Varaždina jednaka je onoj iz 1912. godine, kada su ovi automobili sa svojih 30 konja bili pravi vladari prometnica, koje i danas bez problema svladavaju.
>> Oldtimer rally u Samoboru: Vremešni limeni ljubimci ponovno oduševili
'Ovoga puta su svi pobjednici, biti će priznanja, za posebno zaslužne, ali posebnih odlikovanja neće biti', rekao je Radovan Marjanović Kavanag, iz Old timer kluba Zagreb.
'Treba imati beskrajno mnogo ljubavi. Automobili su ok, naštelaš ga, dotjeraš ga i on vozi, međutim uvijek ima neka sitnica', kaže Borko Kajinović, natjecatelj.
Ruta ovogodišnje utrke, jednaka je onoj iz 1912. godine. Dionicu do Varaždina, automobili uglavnom prelaze bez kvarova. Ponosni vlasnici kažu, bitno je druženje.
Na putu do prvog odredišta bilo je manjih problema. No, uz smijeh i pomoć drugih sudionika, sve se brzo riješilo.
Jedina ovogodišnja natjecateljica, svoj motocikl iz 1930. dobila je u nasljedstvo. 'To je deda prvo imao, pa je tata naslijedio, pa sad evo ja. Tata ga još uvijek održava, kad nešto zapne, on ga popravlja', rekla je Ana Martinac, natjecateljica.
Upravo o popravcima moglo bi se uskoro učiti u prvom hrvatskom Muzeju automobila, koji će svoja vrata otvoriti na zagrebačkoj Zavrtnici. S obzirom na pozornost koju privlače na cesti, restaurirani automobili u muzeju bi bili prave zvijezde.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.