Rođena Osječanka, s prebivalištem u Zagrebu, neugodno se iznenadila u svom rodnom gradu. Pozvala je taksi. I unatoč tomu što je start 25 kuna, na taksimetru ju je dočekalo 40.
'Zamolila sam taksistu da vrati taksimetar na start, odnosno početnu cijenu od 25 kuna, na što je dotični gospodin u svom mercedesu iz '84. rekao da ne može, da on naplaćuje taksi od trenutka kada on kreće sa svog stajališta,' rekla je oštećena Filipa Petrović.
Objašnjenje joj se nije učinilo logičnim jer prema tome ispada da cijena vožnje ovisi o udaljenosti putnika od taxi stajališta.
Neugodan događaj osječki taksisti nisu željeli komentirati. Rekli su tek da na isti način naplaćuju svoje usluge već 25 godina. Problem je, tvrde, što nemaju radio-vezu. A radio-vezu ne žele uspostaviti jer ih je premalo.
Osijek, naime, ima 8 taxi vozača. Svi su oni obrtnici. I svatko radi sam za sebe. Da je nešto trulo u takvoj organizaciji taxi službe napokon shvaćaju i u osječkom poglavarstvu. Grad domaćin svjetskog rukometnog prvenstva ne može si dopustiti da se taksisti svađaju s turistima ili ih tjeraju ih van iz vozila.
Osijek do kraja godine namjerava reorganizirati svoju taksi službu.
Nažalost, osječki primjer nije izuzetak, već pravilo u našoj zemlji. Radio-vezu imaju tek zagrebački i riječki taksisti. A cijene vožnje uspjeli su spustiti samo Riječani i to samo zato što postoje dva koncesionara.
Više u video prilogu.
-
detalji svečanosti na Plesu
U Hrvatsku stižu moćni borbeni avioni, Milanović i Plenković bit će prvi put na istom mjestu nakon izbora
-
Iz minute u minutu
Je li HDZ blizu dogovora s DP-om? Grbin otkrio tko mu je sve dao podršku, analitičar o Milanoviću: "Napravio je grešku"
-
Mukotrpna borba
Diljem Hrvatske zbrajaju se štete: "Više ne pamtim koliko dugo imam ovaj problem"