Iako se čini da u Gradu Zagrebu sve ide zbrda-zdola, nešto ipak funkcionira. Novoobnovljeni remetinečki rotor za sada daje dobre rezultate. Sve je manje prometnih nesreća. Ipak, stručnjaci kažu da treba proći još vremena.

Galerija


Broj prometnih nesreća na području novoga rotora u Zagrebu gotovo je pa nestao, no prometni stručnjaci svejedno upozoravaju kako ne treba trčati pred rudo jer pravi test za rotor tek slijedi.

Vezani članci Policija pronašla tijelo u stanu u Zagrebu i ozlijeđenog muškarca koji je brzo preminuo - 4 Pucnji i dvoje mrtvih, jedan od njih policajac: Objavljeni detalji užasa u stanu na zapadu Zagreba Policija pronašla tijelo u stanu u Zagrebu i ozlijeđenog muškarca koji je brzo preminuo - 1 Strava na zapadu Zagreba: Policija u stanu pronašla mrtvu osobu i teško ozlijeđenog muškarca koji je ubrzo preminuo. Iz stana se čula svađa?

Prije obnove se tako stalno izvještavalo o prometnim nesrećama, prevrtanju automobila i poginulim motociklistima. Rekonstukcija rotora je trajala godinu i pol dana. Iako je službeno otvoren u maglovito jutro 26. siječnja ove godine, s novoobnovljenim rotorom, stanovnici Zagreba napokon su, čini se, izašli iz magle.

"Razlika se osjeti iz tog razloga jer je sigurnije, nisam vidio u zadnjih šest mjeseci ni jednu nesreću, a prije sam redovito vidio dvije do tri u toku dana", zadovoljan je Zagrepčanin Petar Hercigonja. Njegovi sugrađani uglavnom se slažu te tvrde kako je novi rotor protočan te kako u njemu nema nesreća, za razliku od prije kada bi bila u prosjeku jedna dnevno.

Danas je statistika znatno izmijenjena

U proteklih pet mjeseci zabilježeno je samo šest prometnih nesreća, od čega je pet bilo s materijalnom štetom i jedna s ozlijeđenom osobom. Crna prometna točka zagrebačkim policajcima ne zadaje više toliko muka.

"Ako usporedimo to s razdobljem od 2018. godine, tijekom čitave godine je bilo čak četrdeset prometnih nesreća, a od toga čak devet s ozlijeđenim osobama", istaknuo je Velimir Tišma iz zagrebačke policije.

Vrijeme je godišnjih odmora pa je prolazak kroz rotor jednostavan, no ono što brine prometne stručnjake jesu novi semafori, koji bi u slučaju velikog prometnog opterećenje mogli zagušiti prilazne pravce. I zato, prometni stručnjaci savjetuju – nemojte se unaprijed veseliti.

"On je u ovom trenutku doprinio poboljšanju sigurnosti i cestovnog prometa, ali treba čekati vrijeme kada će biti u punom prometnom opterećenju, nakon devetog mjeseca kada se svi vrate s godišnjih odmora", upozorio je prometni stručnjak Rajko Horvat.

Tada će se najbolje pokazati koliko se najprometnije čvorište, u koje je uloženo 330 milijuna kuna, uspjelo otpetljati.

Vijesti gledajte svakog dana na Novoj TV, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste vijesti? Pogledajte ih besplatno na novatv.hr