"Molim veća prodajna mjesta, supermarkete, a to molim i medije, da se prestane s reklamiranjem nekakvih akcija koje nemaju veze s osnovnim potrebama kada je u pitanju prehrana, kada su u pitanju higijenske potrepštine. Ovo nije vrijeme kada se treba reklamirati kupovina jeftinijeg televizora", rekao je Božinović.
Pročitajte i ovo
HZJZ
Raste broj oboljelih od Covida, jedna osoba preminula: Capak objasnio što će biti tijekom zime
Cirkuliraju podvarijante
Hrvatska na udaru novog vala koronavirusa: Gdje je najviše zaraženih, kad će vrhunac i hoće li se vraćati COVID potvrde?
Zbog ove nespretne izjave koja dovodi u pitanje opstanak ne samo medija nego i brojnih proizvođača roba i usluga koji su poslovanje već prilagodili ovoj krizi s koronavirusom i oglašavaju online kupnju, a koja je suprotna i Vladinoj politici očuvanja radnih mjesta i kontinuitetu poslovanja, komentar smo tražili od premijera i ministara.
Plenković: "Izjava nije značila da netko sada ne bi trebao pratiti medije"
Premijer Andrej Plenković poručio je kako Božinovićeva izjava nikako nije značila da netko sada ne bi trebao kupiti televizor i pratiti medije.
"Što se tiče medija, vi imate izrazito važnu ulogu, moje je razumijevanje da je ovo što je kazao potpredsjednik Božinović jutros više bilo u kontekstu sigurnosti i zdravstva te činjenice da se ne stvaraju redovi u dućanima, a ne zato da netko ne bi sada slučajno kupio televizor i pratio medije ovih dana. Dapače, vaša je uloga sada jedna od najvažnijih i nije on imao neku namjeru da ljudi sada manje gledaju televiziju. Ako sam ja dobro razumio kuda je išlo vaše pitanje, njegova je namjera kao šefa Stožera civilne zaštite da vodi računa o zdravstvenoj sigurnosti i da prati koje mjere poduzimaju drugi", rekao je premijer Andrej Plenković.
Božinovićevu izjavu komentirao je i ministar financija Zdravko Marić.
"Ona nije u značajnijoj koliziji u odnosu na ovo što mi govorimo. Ionako smo kao ljudi i kao građani u potrebi svaki dan ili već u kojem periodu odlaziti u dućane i po one osnovne kućne potrepštine, prije svega hranu i higijenske potrepštine. U isto vrijeme treba se ukazati građanima na to da nismo u potpunosti zanemarili onaj segment neprehrane u dućanima, kao ni bilo koji drugi segment gospodarstva", rekao je Marić.
Božinović: "Nisam pozvao na prestanak oglašavanja"
Dodatno je svoju izjavu pojasnio i ministar Božinović te poručio kako nije pozvao na prestanak oglašavanja i prodaje određenih roba i usluga, već isključivo apelira na sigurnost i smanjivanje mogućnosti širenja zaraze.
"Ja molim sve koji se bave i proizvodnjom i trgovinom da razmišljaju kako sve više svoje poslovanje organizirati online, koristeći moderne tehnologije, digitalizaciju. To nije samo zahtjev ovog trenutka i ove krize, dobro će im doći i sutra kad sve ovo bude iza nas", rekao je.
Oglasilo se i Vijeće za elektroničke medije
Vijeće za elektroničke medije poručilo je pak kako primjedba Stožera nikako ne znači obustavu komercijalnih komunikacija.
Naprotiv, pozivaju se oglašivači da nastave sa komercijalnim aktivnostima koje su neophodne za kontinuitet medija u RH.
Intencija stožera Civilne zaštite je da se građani komercijalnim porukama ne dovode u zabludu i mogući konflikt s antiepidemijskim mjerama, što se svakako može izbjeći pridržavanjem upozorenja koje je izdalo Vijeće za elektroničke medije.