Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Kampanja posvećena prirodi

Lajtmotivi Janinih kampanja ove godine bili su briga i ciklus života

PR
PR Foto: PR
Briga je došla kao nastavak Janine uloge brenda koji se brine, a cilj je bio napraviti kampanju koja utjelovljuje brigu na intrizičan i ekstrinzičan način.

Osim brige o sebi i vlastitom tijelu, Jana promiče i brigu o prirodi. Velika novost ove godine je Janino pakiranje koje poštuje prirodu: boce napravljene od recikliranog materijala i smanjene težine plastike čime je napravljen dodatan pozitivan pomak prema očuvanju prirode.

Janina kampanja posvećena je prirodi i ciklusima života koje vidimo kroz živi svijet koji nas okružuje. Priroda se konstantno okreće: promjenama godišnjih doba, rastom biljaka… Isto tako funkcionira i naše tijelo u kojemu se događaju procesi koji nas pokreću. Voda iz Janinog izvora putuje s 800 metara dubine te ostaje netaknuta do trenutka otvaranja boce.

PR PR Foto: PR

''U kampanji Iz poštovanja prema prirodi postavili smo pitanje: što ćemo ostaviti iza sebe. To nas je potaklo da komunikaciju brenda usmjerimo upravo u smjeru brige i očuvanja. Shvatili smo da moramo biti ambasadori prirode i pomoći joj da se nastavi okretati dalje. Kako bismo bili vjerodostojni i u našim djelima, Janu predstavljamo u novom ruhu odnosno novoj 100% recikliranoj boci'', rekla je Vedrana Vlahović, Voditelj robne marke Jana.

Reciklirana plastika ili rPET podrazumijeva ponovnu uporabu plastike pri proizvodnji novih boca. Reuse ili ponovna uporaba, temelj je kružnog modela gospodarstva. Korištenje reciklirane plastike pomaže u smanjenju količine plastičnog otpada: u 2021. godini smanjit ćemo količinu plastike za 44 tone. Uz to, ovime se smanjuje emisija CO2 za čak 78%.

PR PR Foto: PR

Ovaj korak prema boljoj i održivoj budućnosti potvrda je naše predanosti odgovornom i održivom poslovanju pri čemu potrošačima osiguravamo proizvod u ekološki prihvatljivijem pakiranju.

Da bi se stvari promijenile na bolje, samo treba netko tko će pokrenuti mlin, koji je i glavni element kampanje, a to će, kao i puno puta dosad, biti Jana.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene