Cilj dvodnevnog festivala je predstaviti i odabrati najbolje kreativne marketinške radove u klasičnom i online oglašavanju. Tu su i predavanja renomiranih europskih i svjetskih stručnjaka koji odaju kako kreativnošću nadmudriti konkurenciju. 'Posebnost ovog festivala je na naglasku na kreativnoj komunikaciji u tržišnoj utakmici', naglasio je Slaven Fischer, član organizacijskog odbora.
'Najbolji način na koji možete biti kreativni je da promjenite rutinu. Učinite nešto drugačije od onog što biste inače uradili. Promijenite zubnu pastu, krenite drugim putem na posao, pročitajte magazin koji inače ne biste', kazao je Doug Harris, marketinški savjetnik za elektroničke medije.
-
Donosi Provjereno
Stručnjaci zgroženi programom Domovinskog pokreta: "Učenice ćemo podučavati kako da budu samo majke i domaćice, a učenike kako da budu samo očevi i ratnici?"
-
Iz minute u minutu
Odlazi Grlić Radman? Poznato tko bi ga mogao zamijeniti: Simpatizeri DP-a na originalan način pokazali negodovanje
-
Nije mu ostala dužna
Karolina Vidović Krišto žestoko napala Kolakušića: "Ovo su činjenice o njemu"