Hrvatska i regija imat će priliku na jednom mjestu vidjeti i čuti do sada neviđeni broj vrhunskih međunarodnih marketinških stručnjaka. Svoj dolazak u Zagreb, uz sedmoricu već najavljenih komunikacijskih gurua, potvrdili su i Ari Merkin, Keith Ginsburg, Pieter Goiris, Clark Parsons.
Pročitajte i ovo
Kako nadmudriti konkurenciju?
IdejaX: Hrvati su itekako kreativni!
Do sada prijavljeno preko 650 sudionika
Broj kreativnih radova prijavljenih za nagrade IdejeX nadmašio očekivanja
Do zatvaranja prijava za natjecateljski dio programa ostalo je još samo 11 dana, te ovim putem pozivamo sve marketinške snage u Hrvatskoj, bilo da se radi o online ili klasičnom oglašavanju, da posjete web stranicu festivala www.idejax.com i prijave svoje radove.
Do 1. svibnja ujedno vrijede i posebne cijene za rane kotizacije sudionika festivala, a zainteresirani se mogu prijaviti na istom mjestu na kojem se prijavljuju i natjecateljski radovi - na web stranici festivala www.idejax.com.
IdejaX ima ambiciju prezentirati i odabrati najbolje kreativne marketinške radove u klasičnom i online oglašavanju u Hrvatskoj u prethodnoj godini. Osim toga, festival će biti platforma za razmjenu ideja, iskustava i aktualnih marketinških trendova na europskoj i regionalnoj sceni.
Nacionalni festival oglašavanja značajan je zbog afirmacije i promocije struke i vizija je da se IdejaX pretvori u tradicionalno mjesto natjecanja najboljih hrvatskih oglašivačkih radova na cijelom spektru medijskih platformi, kao i u ključno mjesto izmjene najboljih marketinških ideja na nacionalnoj i regionalnoj sceni.